Жаһандану және ұлттық код

Жаһандану және ұлттық код

Тақырыбы: Жаһандану және ұлттық код

Мектеп: Өскемен қаласы, химия-биология бағытындағы НЗМ.

Куратор аты: Зейноллаева Гулназат Абеновна6  Китапбаева Жанна Токтагановна

Сынып: 11

Қатысушылар саны: ______ келмегендер:

Кәсіби даму мақсаты Тренингтер жүргізу арқылы шаңырақ оқушылары арасында көшбасшылық қабілеттерін дамыту

Концепт (тарих және мәдениет, жаһандық қоғам) Рухани жаңғырудың жарқын жолы

Сабақ мақсаттары Рухани жаңғыруды сипаттау және патриоттық сананы ынталандыратын ұлттық құндылықтарды жаңғырту; Оқушылардың бойында ұлттық сананы ояту, жас ұрпақ санасына, туған халқына деген құрмет, сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін ұялату, ұлттық рухты сіңіру.

Жетістік критерийі: Оқушылар рухани жаңғырудың – табысты ел болуымыздың кепілі екенін біледі.

Құндылықтарды дамыту:  Еліміз жаңа тарихи кезеңге аяқ басты. Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу. Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыруы тиіс

АКТ қолдану дағдылары Видео, слайд

Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, қазақ әдебиеті, қазақ тілі,мәдениет

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспар бойынша орындалуы тиіс әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

5мин. - Салеметсіздер ме балалар. - Балалар біз сабағымызды басатамас бұрын қазір барлығымыз ортаға шығып, әр елдің амандасу дәстүрі бойынша амандасып шығайық. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жаһандану және ұлттық код». -Ұлттық код дегенді қалай түсінеміз? -Жаһандану деген не? Ұлттық код, ұлттық мәдениет сақталмаса, ешқандай жаңғыру болмайды дейміз. Бүгінде кең қолданылатын код деген сөзді құлыпты ашатын құпия кілт ұғымында түсінуге болар. Демек, қазақтың ұлттық коды деп қазақ халқының жаратылысын, табиғатын, рухани бітімін, өмір салтын айқындайтын белгілерді айтқан жөн шығар. Яғни, тарихи тамыры тереңде жатқан, ұлтымыздың күні бүгінге дейін бәрінен жоғары бағаланатын қасиеттері, солардың сығымдалып тұжырымдалған формуласы қазақтың ұлттық болмысының сырын түсінуге апаратын, тиісінше қастерлеп сақтауға жататын құпия кілттің тап өзі боп шығуы ғажап емес. https://youtu.be/aAP10lmLnSU

Сабақтың ортасы 25 мин. Бейнебаян «Рухани жаңғыру» Бейнебаян сюжетіне сәйкес ой толғау, ой-тұжырым жасау арқылы тақырыпты анықтау. Бұрындары «малым – жанымның садағасы, жаным – арымның садағасы» делінетін, барша игіліктен арды, ұятты, намысты жоғары қоятын қазақтың өмір сүру ережесі қатты өзгеріске ұшырады. Тиісінше ұлттың этикалық қоды бұзылды немесе бұзылып бара жатыр. Тілге тиек етіп отырған бағдарламалық мақала осы құбылыспен күресуге шақырады, адамгершілік ұстанымызды нығайтуға мегзейді.

Сабақтың соңы 15мин. 1. Балалар қазір мен сіздерге мынандай үш бағытты анықтап, өз ойларыңызды айтсаңыздар: - Қазақ халқының салт - дәстүрі - Қазақ халқының мәдени құндылықтары және өнері -Қазақ халқының ұлттық тағамдары және ойындары Осы үшеуінің қайсысында ұлттық код басым келеді? Әлде бұл үшеуі біріге келіп Ұлттық кодтың біртұтастығын сақтайды ма? 2. Қорытынды жасау Аяқталмаған сөйлем «Рухани жаңғыру - ........» «Рухани жаңғыру - дәуір талабына сай жаңғыру» «Рухани жаңғыру - әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу" «Рухани жаңғыру – табысты ел болуымыздың кепілі» «Рухани жаңғыру – ұлттық сана-сезімнің көкжиегін кеңейту»

Дифференциалау – сізқалай қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеттері жоғары оқушыларды қалай ынталандыруды жоспарлайсыз? Бағалау – сізоқушылардың оқу деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Қорытынды жасау

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?

Оқушылар бүгін не меңгерді?

Оқу атмосферасы қандай

болды?

Мен жоспарлаған бөліну дұрыс болды ма?

Мен кестеге сәйкес жүрдім бе?

Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер жасадым және неге?

Төмендегі торкөзді өз сабағыңызға қорытынды жасау үшін қолданыңыз. Сіздің сабағыңыз туралы сол жақта орналасқан ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Келесі сабаққа ұсыны

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста