Сұрақ-Жауап. Кеңес

Атыраулық келіншек 113 келіден 58 келіге қалай арықтады (фото)

  • © Nur.kz

    © Nur.kz

Атыраулық келіншек Назгүл Бисенбаева ерік-жігері мен дұрыс тамақтануының арқасында 55 келі салмақ тастаған. Үш баланың анасы 113 келі салмағынан арылу үшін сегіз ай бойы арнайы формуламен жұмыс істеген деп хабарлайды ernur.kz сайтына сілтеме жасаған NUR.KZ.


"113 келі салмақпен жүрген кезімде өмір мен үшін сүреңсіз, қызықсыз болатын. Ал, дәл қазіргі уақытта мен өте бақыттымын. Жолдасымның да көзқарасы әлдеқайда өзгерген. Әрбір әйелдің осындай бақытқа жеткенін қалаймын. Сондықтан да мен сіздерге әрқашан көмек беруге дайынмын", - дейді жан сырымен бөліскен Назгүл.


Атыраулық келіншек өзі сияқты нәтижеге жеткісі келген қыз-келіншектерге төмендегі формула бойынша жұмыс істеу керектігін айтты.



1. Алдымен алға мақсат қойыңыз. (Мәселен: шілде айының 12-не дейін 10 келі салмақ тастаймын)


2. Арықтауды бүгіннен бастаңыз! (Ертеңге қалдыратын болсаңыз сіз ешқашан мақсатыңызға жетпейсіз)


3. Енді дене салмағының индексін есептеңіз. Алдымен бойыңызды өлшеп алыңыз. Бойыңызға 3 санын қосқанда сіздің ең үлкен салмағыңыз шығады. Мысалы: 165 см + 3 = 168 шығады. Осы шыққан санның соңғы екі саны сіздің ең үлкен салмағыңыз болуы керек. Енді осы саннан 14 кг алып тастайсыз. Яғни 68 – 14 = 54 кг. Міне, бұл сіздің ең кіші салмағыңыз болады. Арықтаған уақытта салмағыңыз 68 * 54 кг аралығында болуы керек.


4. Тағамның құнарлылығын да өлшеп алуды үйреніңіз! Ол үшін мынадай формуланы орындауыңыз керек:


655 + (6,9х84 (өз салмағыңыз)) + (1,8 х 165 (бойыңыз)) – (4,7 х 38 (жасыңыз)) = 1348 +1,2 (қозғалыс жылдамдығы) = 1617,6. Бұл сіздің осы қалыпты сақтап қалуға арналған тағам құнарлылығы.


Ал, артық салмақтан арылу үшін осы шыққан саннан 20 пайызды алып тастайсыз. Сонда Сіздің бір тәулікке қажетті тағам калориясы шығады.


1617,6 – 20% = 1294 ккал = 250 гр. тағамға тең.


5. Енді тағамның тізімін жасайсыз. Майлы, қуырылған тағамдардан бас тартып, жоғарыда келтірілген тағамның құнарлылы бойынша ас мәзірін дайындайсыз.


6. Су ішу мөлшері. 84 (өз салмағыңыз) х 30 = 2520 мл. Бір күнде осынша көлемде су ішу керек. Тамақтан 20 минут бұрын 1 стақан су ішуді әдетке айналдырыңыз. Ал, тамақтанғаннан кейін 40 минуттан соң су ішкен дұрыс. 





Көрілген: 3434    Пікірлер: 0

бейсенбі, 14.06.2018, 12:53

Достарыңмен бөліс:

  • СОҢҒЫ ЖАРИЯЛАНЫМДАР:
    29 Маусым, 10:51
    Адамның 7 тазалығы
    26 Маусым, 11:43
    Түс жору
    12 Маусым, 12:18
    Асыл тастың қасиеті

    Көп ашылған Көп пікір жазылған

    2018
    2008
    2009
    2010
    2011
    2012
    2013
    2014
    2015
    2016
    2017
    2018
    тамыз
    қаңтар
    ақпан
    наурыз
    сәуір
    мамыр
    маусым
    шілде
    тамыз
    қыркүйек
    қазан
    қараша
    желтоқсан

    Алаш Айнасы мұрағаты

    Дс Сс Ср Бс Жм Сн Жс
    1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31