Сұрақ-Жауап. Кеңес

Уақытыңыздан бұрын қартаймас үшін...

  • Уақытыңыздан бұрын қартаймас үшін...

    Уақытыңыздан бұрын қартаймас үшін...

Адамның мезгілінен бұрын қартаюына жаман әдеттер ғана емес, кейбір басқа әдеттер де әсер етеді екен.


Мамандар ішімдікке, темекіге, тым тоя тамақ ішуге құмарлықтан бөлек, бірақ адамның қартаюына солар сияқты әсер ететін мынадай әдет­терді атап көрсетіп отыр:


Заттарға көзіңізді қысып қарап үйренбеңіз. Жазда күннен қорғайтын көзілдірік киіңіз. Егер арнайы көзілдірік тағатын болсаңыз, оның көзге дұрысын, тиімдісін таң­даңыз. Көз айналасына әжім түспес үшін арнайы кремдер қолданыңыз. Бір ауық көзге жаттығу жасап тұрыңыз. Көзді жоғары-төмен, оңға-сол­ға қарату арқылы жасал­ған жаттығудың пайдасы бар.


Сусынды түтікпен ішуді әдет етпеңіз, ол ауыз айналасында әжім пайда болуына себеп. Темекінің де осындай әсері бар. Сағыз шайнау, пісте шағу сияқты әдеттер де ерін-мұрын ұшында әжімдер, сызықтар пайда болуына жол ашады.


Теріні тым көп ысқыламаңыз, ол оны әлсіретеді. Әсіресе бұл сезімтал теріге жаман. Оны түлеген кезде ылғалдандырғыш креммен майлаған жақсы. Егер тері құрғауға, қабынуға бейім болса, оған зәйтүн майынан, алоэдан жасалған крем, ал майлы болса, майы ажыратылған, гиалуронды креммен майлаған жақсы.


40 жасқа дейін тері қартаюына қарсы крем қолдануға болмайды. 25 жасқа дейін тониктер мен ыл­ғалдандырушы кремдер (күн суықта – қорғаушы кремдер), ал 35 жасқа дейін қоректік, стреске қарсы кремдер пайдалы. 40 жасқа қарай лифтинг пен әжімге қарсы кремдер жақсы.


Иығыңызды қушитып жүрмеңіз. Арқаның сүйек, бұлшық еттері мығым болуы керек. Адам еңсесін тіктеп жүруі керек, әйтпесе ол денеге, ішкі органдарға да зиянын тигізеді. Сондықтан денені мұндай күйге ұшыратпау керек.


Мынадай жаттығулар жасаңыз: Үстелде немесе орындықта отырғанда дем сору кезінде иықтарыңызды барынша артқа тартыңыз, бұл кезде арқа бұлшық еттері жиырылып, кеуде алға шығады. Дем шығарғанда иықты орнына келтіресіз. Бұл кезде иықты алға тартып, аздап еңкейіп, арқаны дөңгеленте барып түзейді. Жаттығуды жиірек, бір ретте 3-4 мәртеден жасау керек.


Бүкіреймеңіз, денені түзу, иықты, кеудені керіп ұс­таңыз – бұл дені-басы сау, жігерлі, ерік күші көп, тәуелсіз адам сымбаты. Сізді жұрт осыған қарап бағалайды. 


С. ИКРАМҚЫЗЫ.


www.zamana.kz




Көрілген: 3716    Пікірлер: 0

сейсенбі, 01.05.2018, 13:01

Достарыңмен бөліс:

  • СОҢҒЫ ЖАРИЯЛАНЫМДАР:
    29 Маусым, 10:51
    Адамның 7 тазалығы
    26 Маусым, 11:43
    Түс жору
    12 Маусым, 12:18
    Асыл тастың қасиеті

    Көп ашылған Көп пікір жазылған

    2018
    2008
    2009
    2010
    2011
    2012
    2013
    2014
    2015
    2016
    2017
    2018
    тамыз
    қаңтар
    ақпан
    наурыз
    сәуір
    мамыр
    маусым
    шілде
    тамыз
    қыркүйек
    қазан
    қараша
    желтоқсан

    Алаш Айнасы мұрағаты

    Дс Сс Ср Бс Жм Сн Жс
    1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31