Шартарап

Апасының дәрісін ішіп қойған 3 жасар қыз көз жұмды

  • Фото: Little Birds

    Фото: Little Birds

Апасының дәрісін ішкен екінші баланың өмірі үшін дәрігерлер күресіп жатыр, деп хабарлайды Baq.kz ақпарат агенттігі ria.ru сайтына сілтеме жасап.


Подмосковьеде екі кішкентай екі бала апасының сөмкесіндегі дәріні ішіп, соның салдарынан 3 жастағы қыз көз жұмса, төрт жастағы ұл ауруханада ауыр хәлде жатыр.


9 тамызда саяжайлардың бірінен ес-түссіз жатқан екі баланы ауруханаға жеткізілген. Олардың бірі үш жасар қыз болса, екіншісі төрт жастағы ұл. Оқиға орнына жеткен медициналық мамандар қыз баланың көз жұмғанын анықтаған, ал ұл бала ауыр хәлде ауруханада жатыр. Аталған факті бойынша сотқа дейінгі тергеу амалдары басталды.


«Алдын ала болжам бойынша, балалар саяжайда анасы, апасы және кәмелеттік жасқа толмаған екі әпкелерімен болған. Үлкендердің назарынан тыс қалған сәтті пайдаланған олар сөмкеден апасының дәрісін алып, ішіп қойған», - делінген хабарламада.


baq.kz




 




Көрілген: 506    Пікірлер: 0

жұма, 10.08.2018, 21:48

Достарыңмен бөліс:

  • СОҢҒЫ ЖАРИЯЛАНЫМДАР:

    Көп ашылған Көп пікір жазылған
    2018
    2008
    2009
    2010
    2011
    2012
    2013
    2014
    2015
    2016
    2017
    2018
    желтоқсан
    қаңтар
    ақпан
    наурыз
    сәуір
    мамыр
    маусым
    шілде
    тамыз
    қыркүйек
    қазан
    қараша
    желтоқсан

    Алаш Айнасы мұрағаты

    Дс Сс Ср Бс Жм Сн Жс
    1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31