Қалай дұрыс және түсініп оқуға болады?

Қалай дұрыс және түсініп оқуға болады?

 Сабақтың тақырыбы: Қалай дұрыс және түсініп оқуға болады?

Мақсаты: оқушылардың түсініп және дұрыс оқу дағдыларын жетілдіру, зейіндерін тұрақтандыру, қиялын дамыту, қол машықтарын жетілдіру

Сабақ түрі: қайталау

Әдіс-тәсілдер: сұрақ жауап, ізденушілік, көрнекілік

Көрнекілігі: кеспе суреттер, сызбалар

Сабақ барысы

Кезеңдер:

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ұйымдастыру

Оқушылармен сәлемдесу

Сабақ мақсатын хабарлау

Бүгінгі сабақта мәтінмен жұмыс жасай отырып, қалай дұрыс және түсініп оқуға болатындығына көз жеткіземіз.

Шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімізге жақсы тілектер арнаймыз.

Мәтінмен жұмыс жасау Қандай ережені сақтаймыз? Толықтырып айту Мәтінмен жұмыс жасамас бұрын оқу ережесімен таныс болайық.

Тақырыбы

Авторы

Деректер

Әрекеттер

Негізгі ойы (мәтін таратылып беріледі)

Мәтінді түсініп оқу үшін әр түрлі түспен белгілеу керек. 1 тақырыбын – қоңыр түс 2 авторы- көк 3 деректер - сары 4 әрекеттер - жасыл 5 негізгі ойы - қызыл Мәтін: Неге тоқылдақ ағашты теседі? Көпшілік тоқылдақ ағашты тесе отырып, оны зақымдайды деп ойлайды. Шындығында барлығы керісінше. Тоқылдақ ағаштың өмір сүруіне көмектеседі. Тоқылдақ ағашта тіршілік етеді. Олар ағаштан қорегін табады. Ағаш діңінде қоңыздар мен жәндіктер жасырынып жатады. Тоқылдақ оларды көрмесе де, иісінен біліп, тауып алады. Тоқылдақ сол жерден ағашты тесіп, жәндіктермен қоректенеді. Негізінен жәндіктер ағаш зиянкестері. Үнсіз оқу Көзбен оқу ... Мәтін бойынша жұмыс Қолдарына 5 түрлі қарындаш алып, жұмыс жасайды.

Тоқылдақ ағаш діңінің қуысындағы жәндікті қалай алады? Оның басты қаруы тұмсығы өте мықты және үшкір. Тілдері өзінің ұзындығынан 2 есе ұзынырақ түрлері кездеседі. Тілінің шетінде тісшелері бар, тілі бұранда тәрізді. Ол ұзын тілінің көмегімен ағаш қуысынан жәндіктерді алады. Тоқылдақ тек жас ағашты ғана теспейді, қураған ағаштан өзіне ұя жасап алады. Ол кейде ағаш діңінен кіретін, сосын шығатын екі бөлек есік жасап алады. Бұл жауларынан қорғанудың таптырмас амалы. Мәтіннің негізгі мазмұны: Тоқылдақ орман үшін аса пайдалы құс. Ол ағашты жәндіктер мен қоңыздардан тазартады. (Тапсырманы тақтамен тексеру) Қорытындылау

Сергіту сәті

Фигуралар кестесін толтыру тексеру

Оқығанның мазмұнын тексеру

Оқыған мәтіннің мазмұнын түсіну үшін алдымен мәтіндегі деректер мен әрекеттерді анықтап алу керек. Автордың ойы мен сезімін түсіну қажет. Жасырын мәліметтердің мағынасын ашу маңызды. Мақал –бұл шағын мәтін. Оның негізі мағынасы жасырын болады. Мысалы: Тесік шелекпен су тасылмас Мағынасы: орындалмас, мақсатсыз іспен айналыспас болар. Өз беттеріңмен мағынасын ашып көру 7 рет өлшеп , бір рет кес Мағынасын ашады

Көздің көру аясын кеңейту

Көзімізді ортада тұрған белгіге қадаймыз. Басты қозғалтпай көз арқылы оқылған сан мен әріпті табамыз Бастаймыз №1 кесте Алдымен әріптерді табамыз. А Б В Г Д Е Ж З И К Л М Н сандарды табамыз 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 №2 кесте 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 А Б В Г Д Е Ж З И К Л М Н № 3 кесте А Б В Г 1 2 3 4 Д Е Ж И 5 6 7 8 К Л М Н 9 10 11 12

Грамматикалық тапсырма Жазбаша жұмыс № 4 КЕСТЕ 1 2 3 4 А Б Г 5 6 7 8 Д Е Ж И 9 10 11 12 К Л М Н № 5 КЕСТЕ А 1 Б 8 В 6 Г 11 Д 12 Е 4 Ж 3 И 10 К 5 Л 9 М 2 Н 7 № 6 КЕСТЕ 1 А 8 Б 6 В 11 Г 12 Д 4 Е 3 Ж 10 И 5 К 9 Л 2 М 7 Н Оқып, қатесін тап Зообақында қаланының Быр маймлмен таныстм Срн шертіп даланың Қонақ пол деп жабыстым Ол да мған көп айты Африка жайнда Қай кезде де суайтың Өтрікі дайында Тапқан қате саны: ( ) Қар жауғанда топ бала Соқтық келіп Ақбала Мұрты сәбіз үп-үшкір Сөзі –көмір қап-қара

Қол машықтарын жетілдіру

1 гимнастика 2. сурет салу мен бояу 3. саусақтардың қозғалысын дамыту Қол машықтарын жетілдіруге арналған тапсырма Аққала өлеңін оқып көреміз Қар жауғанда топ бала, Соқтық келіп аққала. Мүрны сәбіз үп-үшкір, Көзі көмір қап-қара. Көне шелек басында Сыпырғышы қолында Мұз айдынды аршуға Келгендей –ақ ол мұнда 1 . Екі ыдысқа бұршақты сала отырып оқимыз 2. Кірқысқышпен саусақтарын қыса отырып, олеңді оқимыз 3. пластикалық бөтелкенің қақпағына екі Оқушылар жеке-жеке көрсетеді

саусақты қойып, әр жолды оқыған сайын жылжып отырамыз. Екі қолмен сурет саламыз. Екі қолға 2 қарындаш аламыз. Бірімен дөңгелек, екіншісімен төртбұрыш саламыз. Екі суретті бір мезгілде бастап, бір мезгілде аяқтаймыз. Осы суретті 1 минут бойы саламыз. Егер 5 рет салсақ жақсы, одан көп өте жақсы.

Қиялды дамытамыз 

1. Көз алдыңа машинаны елестет. Көзіңді жұм да, елестет. Бағала 2. Қоңырау шырылы. Көзіңді жұмып, қоңырау шырылын естіп көр. Бағала 3. Суға түсіп жатырсың. Көзіңді жұм. Бағала 4. Сіз кофе ішіп отырсыз. Кофенің иісін сезін. 5. Қасықпен бал жеп отырсын. Оның дәмін сезін. Сіз әткеншек теуіп отырсыз. Оның қозғалысын сезін.

Елестете алмаймын Өте күңгірт Аздап елестетемін Анық елестетемін Керемет көрініс 1 2 3 4 5 6. «Керемет алмұрт» Алмұрттың суретін кез-келген басқа затқа айналдыр.

Оқығанды есте сақтау

Алдымен есте сақтау қабілеттерін тексеру Көзіңді жұмып, сол заттың бейнесін көзіңе елестет. Теңіз,үй, алау, теледидар, алма, айна Қанша сөз есінде қалды. Есте жақсы сақтау үшін не істеу керек?

Қорытындылау

Мен бүгін сабақта .... білдім. Мен өзімді ... мақтауға тұрарлық деп есептеймін. Маған ұнағаны...

Малғаждарова Еркетан Жеңісқызы

«Степное негізгі мектебі-балабақша кешені» КММ

Бастауыш сынып мұғалімі

Тіл дамыту сабағы 3-сынып

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста