Сабақтың тақырыбы: М.Өтемісұлы "Қызғыш құс"

Сабақтың тақырыбы: М.Өтемісұлы "Қызғыш құс"

Адийхан Рамазан
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы,
Құдайкөл орта мектебінің қазақ тілі
мен әдебиеті мұғалімі

Сабақтың мақсаты: 

1. Білімділік: Махамбеттің ақындық шеберлігін таныту;
өлеңнің мазмұнын меңгертіп, тақырыбы мен идеясын түсіндіру.
2. Тәрбиелік: Оқушыларды елін,жерін, Отанын шексіз сүюге, қорғауға тәрбиелей отырып, Махамбет бойындағы ерлікті, ақындықты оқушы санасына ұялату.
3. Дамытушылық: Өлеңмен жазылған шығармаларды мәнерлеп оқуларын,талдай білулерін дамыту; теориялық ұғымдарды саралай білу, өз пайымдары мен көзқарастарын білдіру,ынтымақтастықпен жұмыс істеу қабілеттерін арттыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Ассоциация,топтастыру, Венн диаграммасы,ой толғау, инсерт кестесі.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі,тарих, биолигия.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысын
тексеру. 

ә) Сабақ мақсатымен таныстыру.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
А) «Ой шақыру». Әр топқа парақ таратылады, оқушылар ақын туралы білетіндерін параққа ассоциация ретінде түсіріп,топта ой бөлісіп,оны қорғайды. (Махамбет Өтемісұлы туралы сөйлеу) .
Ә) «Өлеңім- қаруым» ақынның «Соғыс» өлеңін мәнерлеп жатқа айту, өлеңнің идеясы мен тақырыбына тоқталу.
Б) Топтастыру «Махамбет кім?»

ІІІ. Жаңа тақырып: М. Өтемісұлы «Қызғыш құс».
1. Өлеңнің шығу тарихы туралы әңгімелеу;
а) өлеңді мәнерлеп жатқа оқу;
2.Өлеңді сатылай кешенді талдау

3. «Тарихты білесің бе?» (слайд көрсету)
4. Мәнерлеп оқу. «Қызғыш құс»өлеңін әр топтан бір оқушыға оқыту.
5. Тақтамен жұмыс  Өлеңді құрылысына тіліне талдау.
6. «Қызығушылықты ояту». Әр топқа тапсырма беріліп «Кім
жылдам?» ойыны ұйымдастырылады.

ІV. Сабақты бекіту: «Еркін жазу» -Махамбет батырға хат жазу.

V. Сабақты қорытындылау (рефлексия) «Инсерт»кестесін толтыру.

VІ. Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау. «Егер мен батыр болсам...» деген тақырыпта шағын ой толғау жазу.

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста