Тақырыбы: Туынды тақырыбына есептер шығару

Тақырыбы: Туынды тақырыбына есептер шығару

Пәні: Алгебра және анализ бастамалары

Сабақтың тақырыбы: Туынды тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Функциялардың туындыларын табуға есептер шығару, машықтандыру, алған білімдерін тереңдету,жинақтау, жүйелеу.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, пәнге қызығушылығын арттыру.
3. Тәрбиелік: Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкершілікке, өз бетінше білім алуға баулу, адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үлестірмелі материал

Сабақтың түрі: Тренинг сабақ

Cабақтың типі: Бекіту

Сабақтың кезендері: І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу – 1 минут
II. Үй жұмысын тексеру: “Біліміңді байқап көр” еліне саяхат
– 5 минут
ІІI. Негізгі бөлім:
ІІ.“Білім” еліне саяхат
а) Ой қозғау – 5 минут
ә) Еске түсіру – 5 минут
б) Тақтада орындалатын тапсырма – 10 минут
IV. ІV.“Зеректер” еліне саяхат – 14 минут
V. Сабақты қорыту:
а)Математика тарихынан – 3 минут
ә) Оқушынын білімін бағалау – 1 минут
VI.Үйге тапсырма беру – 1 минут

Сабақтың барысы:

Үй тапсырмасы:
Өткен тақырыпты қайталау:

IV. Сабақты қорыту:
а) Оқушыларды жинаған ұпайлары бойынша бағалау
ә) Математика сұрақтар:
1. қосылғыштардың саны екіден артық болса, қосындының туындысын қалай табуға болады?
Жауабы: қосылғыштардан жеке – жеке туынды табу керек.
2. Cf(x) функциясының туындысын табу ережесін қалай тұжырымдауға болады?
Жауабы: мұндағы С белгілі бір сан яғни берілген функцияның кофисенті болғандықтан одан туынды алынбайды да функциядан ғана туынды алынады.
3. Бөліндінің туындысын екі функцияның көбейтіндісі туындысы ретінде қарастыруға бола ма?
б) Үйге тапсырма: №181 - №182
 

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста