ҚТЖ пойыз билетін онлайн қайтару қызметін іске қосты

22 сәуір 2022, 00:32

"Жолаушылар тасымалы" АҚ осы қызметті іске қосты.

"2022 жылдың сәуір айынан бастап жолаушыларға қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында "Жолаушылар тасымалы" АҚ төлем әдісіне (қолма-қол/ақшасыз есеп айырысу) және қай жерде сатылғанына қарамастан, барлық электронды жол жүру құжаты бойынша орындарды онлайн қайтару функциясын іске қосты", - деп хабарлады "Қазақстан темір жолы" баспасөз қызметі.

Жолаушы билетті пойыздың станциядан аттануына дейін 1 сағаттан аз уақыт қалса және станциядан аттанғаннан кейін электронды билетте көрсетілген уақыттан 1 сағат өткенге дейін онлайн қайтара алады. Орынды қайтару үшін мыналарды орындау керек: Қазақстан темір жолы сайтына кіру, "Наразылық бойынша орынды қайтару" қосымша бетін басу; сайтта қажетті барлық жолды толтырып, орынның қайтарылғаны туралы түбіртекті жүктеу.

"Жолаушыға қаражат электрондық жол жүру құжатын (билетін) сатып алу тәсілі мен орнына байланысты белгіленген тәртіппен қайтарылатынын жолаушылар ескеруге тиіс", - деді баспасөз қызметінде. Толығырақ ақпаратпен компания сайтындағы "Көмек" – "Орындарды қайтару" бөлімінде танысуға болады. Жолаушылар тасымалы ережелері бойынша қолданылмаған жол жүру құжаты үшін ақшаны қайтару орынды сату жүйесіне қайтарған кезде ғана орындалатынын атап өту керек.

ktk.kz