Автомобильіңіздің көрсеткіштері жұмыс істемей қалса...

Автомобильіңіздің көрсеткіштері жұмыс істемей қалса...

Сіздің көлігіңіздегі аспаптар тақтасы сіздің қазіргі жылдамдық жылдамдығыңыздан, сіздің қозғалтқышыңыздың күйі мен денсаулығына, тіпті сіздің фаралар сияқты нәрселердің қосылғандығына қарамастан, күрделі оқиға туралы әңгімелейді. Түрлі автокөліктерде әртүрлі көрсеткіштер бар, ал кейбір аспаптар панельдері басқаларға қарағанда әлдеқайда күрделі. Бірақ сіздің машинаңыздағы өлшеуіштер жұмыс істемей қалса, бұл сізді қауіпсіз елемеуге болатын жағдай емес.

 

Бір өлшеуіш жұмыс істемей қалса, мәселе өлшеу құралының өзінде немесе нашар датчикте болуы мүмкін, ал барлық өлшеуіштер бір уақытта кесіліп жатқанда жиі тұйықталған сақтандырғыш немесе ақаулы құрал кластері көрсетіледі.

 

Автомобильде жұмыс істемейтін өлшеуіштердің ең көп таралған себептері үш сценарийге бөлінбейді:

 

1.Көрсеткіштердің ешқайсысы жұмыс істемейді.

 

* Егер өлшеуіштердің ешқайсысы жұмыс істемесе, мәселе толқынды сақтандырғыш немесе ақаулы құрал кластері болуы мүмкін.

 

2. Егер өлшеуіштер барлық төмен немесе қате оқылса, аспаптық кластерді беретін кернеу реттегішінде мәселе болуы мүмкін.

 

3. Егер өлшеу аспаптары ең жоғары ықтимал оқу кезінде бұрылыс болса, онда сымдар проблемасы немесе құралды кернеудің реттеуіші бұзылуы мүмкін.

 

4. Жеке габариттері жұмыс істемейді.

 

* Егер майдың қысымы, салқындатқышы, заряды немесе газ өлшегіш жұмыс жасамаса немесе дұрыс жұмыс істемесе, мәселе өлшеуіш, сым немесе жіберушіде болады.

 

5. Спидометрлер бірегей болып табылады, олардың кейбіреулері датчиктердің орнына физикалық кәбілдерді пайдаланады, сондықтан спидометр жұмыс істемейді, сондай-ақ бұзылған кабельді немесе айырылған берілімді көрсете алмайды.

 

6. Бір немесе бірнеше бақылау тақтасының ескерту жарығы жұмыс істемейді.

 

* Егер пернетақтаны алғаш рет бұрағанда бір немесе бірнеше ескерту шамдары жанып тұрмаса, ол әдетте жарқылдаған шамды көрсетеді.

 

7. Егер шамдардың ешқайсысы мүлдем пайда болмаса, алдымен аспаптар кластеріне сақтандырғыштар мен сымдарды тексеріңіз.

 

8. Егер қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде ескерту шамы жанып-сөніп қалса, бұл әдетте белгілі бір жүйеге қатысты проблеманы көрсетеді.

 

Автомобильдегі өлшеуіштер барлық жұмыс істемейді

 

Құралдың кластерлік дизайндары мен конфигурацияларының әртүрлі түрлері бар, бірақ машинадағы барлық көрсеткіштер бірден жұмыс істемей қалса, мәселе әдетте сақтандырғыш немесе кабельдік мәселе болып табылады. Бұл мәселені диагностикалаудың алғашқы қадамы аспаптық кластермен немесе өлшеуіштермен байланысты сақтандырғышты анықтау болып табылады.

 

Тұтқаның екі жағында да оттық кілті қосулы күйге ауысқан кезде күші болуы керек. Сіз мұны арзан тестілеу шамы немесе мультиметрімен тексере аласыз немесе егер сізде дұрыс құрал болмаса немесе диагноз қойғыңыз келсе, автомобильді механикке ала аласыз.

 

Егер сақтандырғыш жақсы болса, сізге немесе сіздің механикаңызға келесі бір нәрсе жасау керек: жеке көрсеткіштер бойынша қуатты тексеру. Бұл, әдетте, кейбір көлік құралдарында өте қиын және уақытты қажет ететін құрал кластерін жоюды қажет етеді.

 

Ең болмағанда, сіз кейбір трим үлгілерін алып тастауға және кластерді босатуға тура келетін шығарсыз. Қиындық деңгейі, әдетте , жаңа автокөлік радиосын орнатумен бірдей болады, сондықтан сіз бұл тапсырма бойынша ыңғайлы болсаңыз, онда сіз мұны істей аласыз.

 

Егер индикатор мен сызық жарығы жұмыс істемесе?

 

Егер сенсорлар жұмыс істемесе де, сызық жарығы мен индикаторлар да жарыққа шыға алмайды, бұл жерде мәселе болуы мүмкін. Бұл сізге өлшеуіш сақтандырғышты тексеріп, жақсы жұмыс тәртібіне ие екенін анықтады.

 

Құрал кластері дұрыс жерге тұйықталмаған кезде , әдетте, өлшеу және сызық жарығы жұмыс істемей тұрғанын немесе тек үзік-үзік жұмыс істейтінін көресіз. Сіз шанышқымен астында шанышқымен қарап, жерді тексере аласыз, бірақ аспаптық кластерді көптеген жағдайларда алып тастауыңыз керек.

 

Егер гравитациялық немесе инелер көрінетін болса, не болады?

 

Көрсеткіштер қате қозғалса немесе ең жоғары ықтимал оқылымда тұрса, мәселе әдетте құралдың кернеуінің реттеушісі немесе жаман жер сияқты жаман компонент болып табылады.

 

Қатерлі өлшеуіштер немесе біркелкі төмен қарап шыққан көрсеткіштер, әдетте, нашар аспаптың кернеуінің реттеушісі болып табылады. Кейбір жағдайларда реттегішті алып тастауға, қосқыш терминалдарын тазалауға және қайта орнатуға болады.

 

Барлық оқылатын барлық көрсеткіштер әдетте бос немесе жаман жермен байланысты. Егер жерді көзбен немесе электр схемасының көмегімен таба алсаңыз, онда ол тығыз бекітілгеніне және тот немесе тоттанбайтынына көз жеткізіңіз.

 

Электрондық құрал кластерлерінің ақаулары

 

Кейбір жағдайларда, барлық құрал кластері нашар екенін білесіз. Мысалы, егер сізде жекелеген жіберу бірліктерінен тәуелсіз деректерді алатын бөлек өлшеуіштері жоқ электронды құрал кластері болса, барлық көрсеткіштердің жалпы сәтсіздігі жиі бүкіл кластерді ауыстыруды талап етеді.

 

Ерте электронды құрал кластерлерде СКД дабылына ұқсас цифрлық оқулар болды, ал қазіргі заманғы эквивалент аналогты өлшеуіштерді әлдеқайда күрделі жолмен жасайды. Кез келген жағдайда диагностикалау, жөндеу немесе осы кластердің кластерін қалпына келтіру, әдеттегі do-it-yourselfer аймағынан тыс болады, егер сіз барлық нәрсені жай ғана ауыстырғыңыз келмесе және жақсы деп үміттенбеңіз.

 

Егер біреу ғана жұмыс істемесе?

 

Жалғыз габаритті жұмыс істемей тұрғанда, мәселе өлшеуіште, сым арқылы немесе жіберуші бөлікте болады. Жіберуші бөліктер мен сенсорларды табу және жою ыңғайлы болса, сіз осы мәселені өзіңіз де диагностикалауға болады. Әйтпесе, оны механикке алуға тура келеді.

 

Мысал ретінде салқындатқыш температурасының көрсеткішінің көмегімен диагностикалық процедура жіберуші бөлігін табу және ажыратуды қамтиды. Отпен жұмыс істеп тұрғанда, өлшеуіш суықта тіркелуі керек. Егер сіз жіберуші құрылғыны сымға қоссаңыз, көрсеткіш ыстық күйге ауысуы керек.

 

Егер өлшеуіші күткендей қозғалса, сіз жаман жіберуші бөлігін күдікке ала аласыз. Егер сенсор сенсорды жерге қосқанда, көрсеткіш қозғалмаса, онда сіз нашар өлшеуішті күдікке ала аласыз. Осындай сынақтарды құрал кластеріңіздің барлық көрсеткіштерінде орындауға болады, бірақ нақты процедуралар бір бағдарламадан екіншісіне қарай ерекшеленуі мүмкін.

 

Бұл жылдамдық өлшегіші жұмыс істемегенде

 

Барлық өлшеу аспаптары аналогтық немесе сандық болуы мүмкін, алайда жылдамдық көрсеткіштері механикалық немесе электрлік кірулерге ие болуы мүмкін. Басқа датчиктерді датчиктерге немесе сымдар арқылы қосуға болады, ал сіздің спидометріңіз жылдамдық сенсорын немесе физикалық кабельді қолдануы мүмкін .

 

Кабельдерді қолданатын көлік құралдарында спидометр кабель арқылы берілуге ​​болады. Кабель, әдетте, екі аяғында да, шаршы да бір жағынан квадрат болып табылады және екінші жағында орналасқан. Кабель үзілгенде, көрсеткіш мүлдем қозғалмауы немесе біраз уақыт үзілуі мүмкін.

 

Ақаулықты түзету жылдамдығын өлшеуіш кабелін ауыстырып, оны беруден ажыратуды, оны аспаптық кластерден ажыратып, брандмауэр арқылы сырғытуға болады. Көптеген жағдайларда бұл құрал кластерін жоюды талап етеді.

 

Ақаулығы бар жылдамдық көрсеткіштері және жылдамдық сенсорлары

 

Көптеген заманауи автомобильдер мен жүк автомобильдері кабельдердің орнына жылдамдық сенсорларын пайдаланады, ал өтпелі кезең 90-шы жылдары басталды. Кейбір көлік құралдарында да жылдамдық сенсоры мен кабель бар, бұл жағдайда кабель әдетте жылдамдықты өлшейді, ал жылдамдық сенсоры немесе доңғалақ сенсоры компьютерге көлік құралының қаншалықты тез қозғалатынын айтып береді.

 

Автомобильіңіздің сіздің жасаңыз, моделіңізді және жылыңызды іздеуін немесе аспаптық кластердің артқы жағын физикалық түрде тексеруді білудің жалғыз жолы. Егер кластердің артқы жағында кабель болмаса, онда сіздің көлік құралында жылдамдық сенсоры бар.

 

Датчиктерді жылдамдықпен басқаратын көлік құралдарында сенсор немесе өлшеуіштің нашар екенін анықтаудың ең оңай жолы круизді басқару жүйесінің болуын талап етеді. Круизді бақылау да жылдамдық сенсорын қолданатындықтан, ол сенсор дұрыс болмаса немесе мүлде дұрыс жұмыс істемейді.

 

Егер сіз круиздік бақылауыңыз жұмыс жасайтынын білсеңіз, бірақ сіздің спидометріңіз жұмыс істемесе, онда сіз нашар спидометрге сенуіңіз керек. Керісінше, ақау да дұрыс, сондықтан да жылдамдықты өлшеуіш және круиздік басқарудың дұрыс жұмыс істемеуі салдарынан, жылдамдықты өлшеу сенсорына немесе ақаулы сымдарды күтуге болады.

 

Жиі кездесетін жағдайларда электрондық басқару блогы (ECU) ақаусыз болуы мүмкін. Автокөлікті білікті техникке алсаңыз, олар кодты және басқа деректерді оқу үшін ECU-ға қосыла алады. Арнайы тестілеу жабдықтарын пайдалану арқылы, олар да жылдамдық сенсорының өзін тексере алады.

 

Егер ол жұмыс тақтасы бақылау тақтасы болса, не істемейді?

 

Көптеген көлік құралдарында зарядтау жүйесінің күйінен судың салқындату температурасына дейінгі барлық мәліметтер туралы нақты мәліметтер бар болса да, кейбір автомобильдер мен жүк көліктері ескерту шамдары бар.

 

Бұл ескерту шамдары жіберуші бөлігінен немесе сенсордан алынған кіріс күтілетін диапазоннан тыс болғанда жарықтандыруға арналған. Мәселен, сіздің инжинирлеу орнына 230 градус Фаренгейт, ал қызыл қауіп аймағында қызыл қызықты ескерту шамы жыпылықтайды, бұл салқындату сұйықтығының ыстық болуы керек екендігін хабарлау үшін жыпылықтайды.

 

Бұл шамдар және басқа да сіздің тексеру механизмі мен ABS жарығы сияқты , тұтану кілтін лампа сынағы деп аталатын жерге қосқанда, іске қосуға арналған. Егер бір немесе бірнеше шамдар жарықтандырылмаса, бұл әдетте шамдар өртеніп кеткенін білдіреді.

 

Егер бақылау тақтасының ескерту шамдарының ешқайсысы қосылмаған болса, тексеру механизмінің жарығын қосқанда, әдетте бұл сақтандырғыш немесе жер мәселесі. Мәселенің бұл түрі диаграммада жұмыс істемейтін өлшеуішпен теңестіріледі, сондықтан тиісті сақтандырғышта қуатты тексеріп, аспаптың кластерлік жерінің жақсы екенін тексеріңіз. Егер бұл заттар тексерілсе, онда мәселе, әдетте, жаман жіберуші бірлік немесе сым.

 

Түсіруді неге тастайтын датчиктер мен шамдар жұмыс істемейді?

 

Сіз өлшеуіштермен немесе шамдармен жұмыс жасайсыз ба, негізгі ақаулықтарды жою процесі әрқашан бір уақытта орын алған сәтсіздік саны бойынша анықталады. Сондықтан, егер бұл тек бір өлшеуіш немесе жарық жұмыс істемесе, сіз бір негізгі процедураны орындап, егер сіз бәрі бірден жұмысын тоқтатсаңыз, басқаңызды қадағалайсыз.

 

1. Автокөліктегі барлық өлшеуіштер немесе ескерту шамдары бірден жұмыс істемей қалса, мәселе барлық көрсеткіштер мен шамдардың ортақ пайдаланылуына әкеледі.

* Алдымен сақтандырғыштарды тексеріңіз. Сақтандырғыш өлшеу аспаптары, кластер немесе ұқсас нәрсе болуы мүмкін. Бұл сақтандырғыш екі жақтан да отпен жұмыс істейтін күйде болуы керек.

* Егер сақтандырғыштар жақсы тексерілсе, аспап кластерінде қуат тексеріңіз.

* Егер құрал кластерінің күші болса, онда жерге көз салыңыз. Нашар жер байланысы жалпы ақаулықты немесе қате көрсеткіштерді тудыруы мүмкін.

* Барлық қалған кезде, құрал кластерінің өзі ауыстырылуы керек болуы мүмкін.

 

2. Тек бір өлшеуіш немесе жарық жұмыс істемей тұрғанда, мәселе нашар датчик немесе нашар өлшеуіш болып табылады.

 

* Бір нашар өлшеуіш немесе ескерту жарығын диагностикалау үшін оған қосылатын сенсорды табуға болады.

 

* Датчикті ажырату әдетте бірінші қадам болып табылады. Габаритті қалай жұмыс істейтініне, сенсорды ажыратуына немесе жерге қосылуға байланысты, өлшеу құралының жұмысын тексеруге мүмкіндік береді.

 

* Өлшеуіштер мен датчиктердің диагностикалық процедуралары бір бағдарламадан екіншісіне байланысты.

 

* Кейбір жағдайларда, мәселенің бос байланыспен байланысты екенін білесіз.

 

3. Физикалық кабельмен жұмыс істемейтін спидометр жұмыс істемесе, мәселе сынған кабель немесе жаман спидометр.

 

* Егер сіз спидометр кабелінің берілуін қосатын орынды таба алсаңыз, бұл мәселені диагностикалау өте оңай.

 

* Қолмен саусағыңызбен жіберетін кабельдің соңын қолмен айналдыру жылдамдықтың қозғалуына себеп болуы керек.

 

* Егер спидометр қозғалмаса, кабельді спидометрден ажыратып, оны қолмен бұраңыз.

 

* Егер сіз бірін екінші айналдырғанда, бір аяқты бұруды көрмесеңіз, кабель ішкі жағынан бұзылады. Егер ол бұрылса, онда спидометр нашар.

 

 

 

 

kk.eyewated.com

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста