Дәрігерлер гаджеттерді пайдаланған кезде көру қабілетін қалай сақтау керектігін айтты

16 тамыз 2021, 12:48

"СберЗдоровье" дәрігерлері мониторда және гаджеттерде жұмыс істеген кезде көру қабілетін сақтау үшін 15-20 минут үзіліс жасап, шағылысуға қарсы экран мен ылғалдандыратын көз тамшыларын қолдану керектігін айтады, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі РИА Новости сайтына сілтеме жасап.

"Компьютерде белсенді жұмыс істеу көру қабілетіне ғана емес, адамның жалпы жағдайына да әсер етеді. Егер мониторда көп уақыт өткізетін болсаңыз сіз компьютерлік көру синдромына тап боласыз. Яғни гаджеттермен жұмыс кезінде көздің шаршауына байланысты пайда болатын синдромдар жиынтығы", – дейді мамандар.

 
Мысалы, көзді белгілі бір затқа фокустау қиынға соғады. Көз құрғап, қатты күш түскендей сезіледі. Қабақ "ауырлап", көз жиі жыпылықтайды. Бас ауырады. 

Дәрігерлер, ең алдымен, көзді экраннан әр 15-20 минут сайын демалдырып тұруды ұсынады. Көзді босаңсыту үшін 5-7 метрден асатын қашықтыққа 20 секундқа қарау ұсынылады. Көздің қабығының кебуіне жол бермеу үшін жиі жыпылықтатып, ылғалдандыратын тамшыларды қолдануға болады.

Монитордың алдында жұмыс істейтін жағдай да маңызды: экран көз деңгейінен 15-20 градус төмен болуы керек. Яғни оған жоғарыдан шамамен 10 сантиметр қарау керек.

Гаджеттерден 60-70 сантиметр қашықтықта отыру дұрыс. Ал көзден экранға дейінгі қашықтық 30 сантиметр болуы шарт. 

Компьютерге арналған жарқылға қарсы экран көзге қатты күш салмауға көмектеседі. Сондай-ақ экранның алдында шағылысуға қарсы және ультракүлгін сәулеленуді блоктайтын көзілдіріктер киюге болады. 

Көру қабілетін дұрыс диета көмегімен ұстап тұруға болады. Ол үшін жидектер, көкеністер көмектеседі. 

"Офтальмолог маманға жүйелі түрде көрінген жөн. Дәрігер көру қабілетін уақытында түзетуге көмектеседі. Сонымен қатар көздің шаршауын, құрғақтықты, жыртылуды, көз алдындағы дақтарды көретін болсаңыз, сізге көзіңізді емдеуге көмектесетін ұсынымдар жазып береді", – деп қорытындылады мамандар.