Диетолог Д витаминінің жетіспеушілігін толтырудың қарапайым әдісін атады

17 сәуір 2022, 16:34

Диетолог Елена Соломатина аз шуақты күндермен байланысты ағзадағы D дәруменінің жетіспеушілігін толтырудың қарапайым әдістерін атады, - деп хабарлайды Alashainasy.kz тілшісі Stan.kz ақпарат агенттігіне сілтеме жасап.

"Түрлі зерттеулерге сәйкес халықтың 80 пайыздан астамында бұл витамин жетіспейді. Бұл тапшылық климаттық жағдайларға және елдің аумақтық орналасуына байланысты туындайды", - деп түсіндірді Соломатина.

 

Сонымен қатар D дәруменінің жетіспеушілігіне диетадағы балық майының болмауы және күннен қорғайтын кремді белсенді қолдану әсер етеді.

 

Бұл элементтің қорын толтыру үшін дәрігер қол жетімді майлы балықты жеуге кеңес береді - треска, скумбрия, майшабақ, сардина. Д витаминінің апта сайынғы жеткілікті мөлшері треска бауырының бір құтысында болады.

 

"Сізге ақсерке және форель сияқты қымбат майлы балықты сатып алудың қажеті жоқ. Өйткені олардың құрамында D дәруменінің де, омега 3-тің де дұрыс мөлшері жоқ. Сондықтан балықтың салқын теңіздерден ауланған жабайы болғаны жақсы ", - деді диетолог.

 

Қуырылған балыққа қарағанда консерві түрінде бұқтырып, пісірілгендерін тұтынған жақсы.

 

D дәрумені иммунитетке, эмоционалдық күйге, сау шашқа, тістерге және тырнақтарға, сондай-ақ қан қысымына жауап береді. Соломатина бұл элементтің жетіспеушілігімен остеопороз, гипертония және психикалық бұзылулар пайда болуы мүмкін екенін айтты.