Сұрақ-Жауап. Кеңес

Денсаулыққа зиян болмас үшін адамның қанша сағат ұйықтағаны жөн?

  • Денсаулыққа зиян болмас үшін адамның қанша сағат ұйықтағаны жөн?

    Денсаулыққа зиян болмас үшін адамның қанша сағат ұйықтағаны жөн?

Адамдардың санасында: "жақсы демалу үшін, таңертең сергек ояну үшін көбірек ұйықтау керек " деген түсінік қалыптасқан. Бірақ жақсы демалу үшін көп ұйықтау маңызды емес.

Не үшін көп ұйықтау аз демалған сияқты зиян?

Ұйқының жетіспеуінің көптеген жағымсыз салдары бар: шаршау мен жұмыста ұйқылы-ояу отырудан бастап, кофе мен түрлі сергітетін энергетикалық сусындар ішу. Ал, ұйқының шамадан тыс болуы да айтарлықтай проблемалар тудыруы мүмкін.

Жақында мамандар 500 мың адам қатысқан қызықты тәжірибе өткізді. Онда анықталғандай кез келген ересек адам 6 сағаттан аз ұйықтаса, 8 сағаттық ұйықтайтын адамға қарағанда ерте өлу мүмкіндігі 12 пайызға жоғары болады екен. Ал керісінше, күніне 9 сағаттан ұйықтауды әдетке айналдырғандар арасында бұл мүмкіндік бұдан да көп – 30 пайыз.

Сонымен бірге, адамдарда күніне 8-9 сағат ұйықтаса, онда оның жүрек, қан-тамыр ауруларымен ауруы мүмкіндігін білдіреді.

Тиімді және денсаулыққа зиян болмауы үшін қанша ұйықтау қажет?

Америкалық ғалымдар бұл сұрақ төңірегінде бас қатырып, беделді денсаулық сақтау ұйымдарының өкілдері: неврологтар, психиатрлар, геронтологтар, педиатрлардан құралған топ құрған. Екі жыл ішінде зерттеушілер ұйқы, оның денеге және денсаулыққа әсері туралы ғылымиммақалалар мен есептерді мұқият зерттеген. Нәтижесінде ұйқы жасқа байланысты қанша уақытқа созылатындығы туралы жаңартылған ұсыныстарды жасап шыққан.

• 0-3 айлық сәбилер — 14-17 сағат.

• 4–11 айлық сәбилер— 12-15 сағат.

• 1-2 жастағы балалар — 11-14 сағат.

• Мектеп жасына дейінгі балалар (3-5 жас) — 10-13 сағат.

• Бастауыш сынып оқушылары (6–13 жас) — 9-11 сағат.

• Жасөспірімдер (14-17 жас) — 8-10 сағат. • Жастар (18-25 жас) — 7-9 сағат.

• Үлкендер (26-64 жас) — 7-9 сағат.

• Қарттар (65 жастан ары қарай) — 7-8 сағат.

Сандар әр адамның жеке ерекшеліктеріне қатысты. Яғни, адамға қажет ұйқының мөлшері жасқа ғана емес, өмір салтына, белсенділік деңгейіне және жалпы денсаулығына байланысты.

Дереккөз: Massaget.kz




Көрілген: 378    Пікірлер: 0

жексенбі, 19.01.2020, 11:26

Достарыңмен бөліс:

2
  • СОҢҒЫ ЖАРИЯЛАНЫМДАР:
    9 Ақпан, 16:49
    ҚАНДАЙ ӘЙЕЛ ЖАҚСЫ?
    4 Қаңтар, 12:54
    Адам неге кекіреді?

    Көп ашылған Көп пікір жазылған
    2020
    2008
    2009
    2010
    2011
    2012
    2013
    2014
    2015
    2016
    2017
    2018
    2019
    2020
    ақпан
    қаңтар
    ақпан
    наурыз
    сәуір
    мамыр
    маусым
    шілде
    тамыз
    қыркүйек
    қазан
    қараша
    желтоқсан

    Алаш Айнасы мұрағаты

    Дс Сс Ср Бс Жм Сн Жс
    1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29