Сұрақ-Жауап. Кеңес

Салмақты тастауға кедергі келтіретін сегіз әдет

  • Салмақты тастауға кедергі келтіретін сегіз әдет

    Салмақты тастауға кедергі келтіретін сегіз әдет

Дәрігер бірінші жаман әдет ретінде ұйқының қанбауын атады. Маман күніне кемінде жеті-сегіз сағат ұйықтауға кеңес береді.

 "Егер сіз аз ұйықтасаңыз (жеті сағаттан аз), сіз көбірек грелин &mdash аштық пен қанықтылықты бақылауға жауап беретін гормонды шығарасыз", &mdash деп түсіндірді Шмидт.

Оның айтуынша, бұл гормон метаболизмді баяулатады және түнде майлардың бөлінуіне жол бермейді.

Екінші әдет - таңертеңгі стресс. Мұнда диетолог оятқыштың қайта-қайта ойнауын айтып тұр - ол организм үшін стрессті тудырады, нәтижесінде кортизол шығарылады, бұл ақуыздардың өндірісін бұзады. Гормонның әсерінен ағза қажетті энергияны алу үшін бұлшықеттерді "күйдіре" бастайды.

Үшінші жаман әдет - оянғаннан кейін бірден кофе ішу.  Маман ұйқыдан тұрғаннан кейін ағзаның құрғайтынын, ал кофені ішу жағдайды нашарлатып қана қоймай, кортизолдың шығарылуына әкелетінін түсіндірді.

Дәргер таңертең кофенің орнына оянғаннан кейін бірден бір стакан жылы су ішуге шақырды. Бұл метаболизмді тездетеді.

Ол кез-келген жағдайда түскі ас және басқа да тамақтану уақыттарын жіберіп алмауға шақырды. Ағза бұған майдың кетуі процесін баяулатумен жауап береді. Сонымен қатар өнімділік пен концентрация төмендейді.

Тізімдегі бесінші тармақ - қозғалыстың болмауы. Диетолог күн сайын он мың қадам жасауға, мүмкіндігінше баспалдақпен жүруге, көлікпен жүруден бас тартуға, түскі үзіліс кезінде серуендеуге кеңес берді.

Диетолог көпшілік арықтаған кезде кардио жаттығуларына артық көңіл бөліп, қателесетінін атап өтті. Дәрігер бұлшықет массасын да өсіруді ұсынды.

"Бұлшықет қаншалықты көп болса, соғұрлым көп май жоғалтасыз. Ағза тамақтан алғаннан гөрі көп энергия пайдаланған кезде, ол өзінің май қорын жұмсауға мәжбүр болады", &mdash деп түсіндірді Шмидт.

Жетінші қателік - өзіңізді тәттілермен "марапаттау".

"Егер сіз құрамында қант жоқ тәттілерді ғана тұтынсаңыз, онда ешқандай жаман нәрсе жоқ", - деп қосты диетолог.

Тізімдегі сегізінші тармақ - пайдалы майлардың болмауы. Дәрігер салмақ тастау үшін пайдалы майлардан күнделікті калория қажетінің 30% алу керек екенін айтты. Олар гормондардың тепе-теңдігін сақтайды және тестостерон өндірісіне ықпал етеді, бұл өз кезегінде бұлшықет құрылысына жауап береді.

"Бұлшықет неғұрлым көп болса, демалу кезінде калория соғұрлым көп кетеді", &mdash деді дәрігер.

Ол рационға авокадо, жаңғақтар, зәйтүн және зығыр майларын, балықты қосуға кеңес берді &mdash бұл өнімдердің барлығында омега-3 бар. Сонымен қатар, қаныққан майлар мен транс майлардан аулақ болу керек &mdash олар шұжық, ірімшік, кондитерлік өнімдер мен тәттілерде болады.

stan.kz




Көрілген: 3793    Пікірлер: 0

сәрсенбі, 06.01.2021, 16:05

Достарыңмен бөліс:

  • СОҢҒЫ ЖАРИЯЛАНЫМДАР:
    20 Ақпан, 02:24
    БАЙ БОЛҒЫҢЫЗ КЕЛСЕ!..

    Көп ашылған Көп пікір жазылған
    2021
    2008
    2009
    2010
    2011
    2012
    2013
    2014
    2015
    2016
    2017
    2018
    2019
    2020
    2021
    наурыз
    қаңтар
    ақпан
    наурыз
    сәуір
    мамыр
    маусым
    шілде
    тамыз
    қыркүйек
    қазан
    қараша
    желтоқсан

    Алаш Айнасы мұрағаты

    Дс Сс Ср Бс Жм Сн Жс
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31