Сұрақ-Жауап. Кеңес

Тез ұйықтаудың қарапайым тәсілдері

  • https://www.popmech.ru/

    https://www.popmech.ru/

Бейжің ауруханасының клиникалық психология бөлімінің бас дәрігерінің орынбасары Ши Хуэй «Хуаньцю Шибао» басылымына берген сұхбатында: «Өмірдің жылдам ырғағы мен алаңдаушылықтың жоғарылауы ұйқы режимін бұзады және денеге зиянды әсер етеді», &ndash дейді.

 

Бұл процесті қалыпқа келтіру үшін маман таңертең 07:00-ден кешікпей тұрып, ертерек ұйықтау әдетін дамытуды ұсынды.

 

 

«Сонымен қатар ұйықтамас бұрын соңғы сағатта ұялы телефондарды пайдаланудан бас тарту керек. Экраннан шыққан жарық ұйқы гормоны мелатониннің синтезін қиындатады, осылайша денені алдайды», &ndash деп түсіндірді Ши хуй.

 

Шай, кофе және басқа да ынталандыратын сусындардан бас тарту тез ұйықтауға ықпал етеді.

 

Дәрігердің айтуынша, жатар алдындағы ең жақсы көмектесетін істер: ыстық ванна, кітап оқу және іштің тыныс алуына арналған жаттығулар.

 

 

24.kz




Көрілген: 2755    Пікірлер: 0

жексенбі, 08.11.2020, 18:25

Достарыңмен бөліс:

  • СОҢҒЫ ЖАРИЯЛАНЫМДАР:
    15 Қаңтар, 14:28
    Құлақ неге шулайды?
    11 Қаңтар, 22:41
    ЭЦҚ мерзімін ұзарту
    5 Қаңтар, 16:51
    IBAN дегеніміз не?
    27 Желтоқсан 2020
    ҚАЛАМПЫРДЫҢ ҚАСИЕТІ

    Көп ашылған Көп пікір жазылған
    2021
    2008
    2009
    2010
    2011
    2012
    2013
    2014
    2015
    2016
    2017
    2018
    2019
    2020
    2021
    қаңтар
    қаңтар
    ақпан
    наурыз
    сәуір
    мамыр
    маусым
    шілде
    тамыз
    қыркүйек
    қазан
    қараша
    желтоқсан

    Алаш Айнасы мұрағаты

    Дс Сс Ср Бс Жм Сн Жс
    1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31