Дат!

Республика бойынша алғаш мектепке баратын оқушылардың саны жағынан көш бастап тұрмыз

  • Республика бойынша алғаш мектепке баратын оқушылардың саны жағынан көш бастап тұрмыз

    Республика бойынша алғаш мектепке баратын оқушылардың саны жағынан көш бастап тұрмыз

Сәкен ҚАНЫБЕКОВ, Оңтүстік Қазақстан облысы әкімінің орынбасары:


– Сәкен Әсембекұлы, жуырда Оң­түс­тік Қазақстан облысында заманауи үл­гі­де Нұрсұлтан Назарбаев атындағы зият­керлік мектебі ашылды. Әрине, өзге об­лыстармен салыстырғанда, өңірдегі қос бірдей Назарбаев зияткерлік мек­те­бі­нің алар орны өзгеше. Бұл еліміздегі бі­лім сапасының жыл сайын дамып келе жат­қандығының белгісі болса керек. Ен­деше, жаңадан ашылған іргелі білім ұясы туралы айтып өтсеңіз...

– Әрине, мұны мемлекет құрушы ұлт жиі шо­ғырланған қазыналы оңтүстік өңіріне Ел­басы Нұрсұлтан Назарбаевтың ерекше тар­туы деп қабылдауға болады. Бүгінде қазақ ба­лаларының білімге деген құштарлығының нә­тижесінде күнгейдегі білім ұяларының са­ны жыл сайын артып келеді. Осы жылдың ба­сында Елбасы есімін иеленген алғашқы На­з­арбаев зияткерлік білім ошағы облыстағы жас­өспірімдерге халықаралық стандарттағы дә­ріс бере бастаған болатын. Мінеки, қоңыр күз­дің басында Шымкент қаласында екінші На­зарбаев зияткерлік мектебі шәкірттерге құ­шағын айқара ашты. Химия-биология са­ласына бағытталған білім ордасы 720 оқу­шы­ға лайықталғанымен, әзірге 525 шәкірт ал­ғашқы қоңырау шарасына қатысу бақы­тына ие болды. Елбасы қамқорлығының ар­қа­сында тарихи сәттің куәгері атанып отыр­мыз. Мектептің салтанатты ашылу рәсіміне об­лыс әкімі Асқар Мырзахметов, Астана қа­ла­сынан келген Педагогикалық өлшемдер ор­талығының басшысы Айнагүл Рысбекова, со­нымен бірге «Ақ Орда» корпорациясының ди­ректоры Сайдолла Қалыбеков қатысты. Иә, айта кетерлігі, меншікті жоспар негізінде жо­баланған мектептің құрылыс жұмыстарын жер­гілікті «Ақ Орда» корпорациясы жүр­гізіпті. Үш қабатты ғимарат оқу, зертхана, тіл үй­рету және жатын бөлімдерге бөлінген. 360 орындық асхана өркениет өрнегін та­ны­тып, өзгеше үлгіде жарақталған. Ал 120 орынға лайықталған жатақханада шалғай ау­дандар мен елді мекендерден келген бі­лім­герлер қоныстанды. Әдеттегі мек­теп­тер­ден сәулеті де, салтанаты да ерек оқу бло­гын­да 65 арнайы пән кабинеті орналасқан. Оның ішінде 18 тіл үйрету бөлмесі, химия, био­логия, физика, математика, тарих, гео­гра­фия, экономика, нано-биотехнология, робототехника саласының ауқымды зерт­ха­на­лары да бар. Міне, егемендігіміздің ар­қа­сында «Кент салып, тал егу арман болған» ба­балар арманының жүзеге асқандығына қуан­дық. Балалығымыз Кеңес Одағы тұ­сында өткен біз үшін бұл бейне ертегілер әле­міндей әсер сыйлады. Тіпті білім ұясында жеке білім алуға арналған аудиториялар, техникалық модельдеу, өнер, ән, би, пси­хо­логиялық бейімдеу, педагогикалық және ақ­па­раттық интеграциялау технологиясы мен лек­ция кабинеттері де көркем жаб­дық­та­луымен, заманауи стилімен жұтынып тұр. Мерекелік іс-шаралар өткізуге лайықталған 320 орындық көпфункционалды акт залы да көз қызықтырады. Бұл акт залында хо­рео­гра­фия сабақтары өткізілетін болады. Одан өз­ге әр баланың коммуникативті қабілетін арт­тыру әрі көпшілік алдында шебер сөй­леу­ді меңгерту мақсатында TV NIS телестудиясы жабдықталған. Оқушылар мұнда түрлі бағ­дар­ламалар ұйымдастырып, монтаж жа­сау­ды меңгереді. Яғни дарынды балалар бо­йын­дағы ерекше қабілеттерін қай салада бол­сын ашып, дамытуына, өркениет жа­ңа­лықтарын мектептен үйреніп, сегіз қырлы, бір сырлы болып шығуына барлық жағдай жа­салған. Жүйелі, барлық жағдай жаса­лын­ған ортадан білім алған жас ұрпақта арман жоқ шығар деп ойлаймын..

– Білімге құштарлықтың нәтижесінде өңір­де мектепке баратын жас жеткін­шек­тердің саны жыл сайын арта түсуде. Міне, жаңа оқу жылы басталып та кетті. Күн­гейдегі мектептердің дайындығы қалай?

– Демографиялық өсімнің артуына бай­ланысты биыл қыркүйектің басында алғаш рет мектеп табалдырығын аттаған жеткін­шек­тердің саны 58 720-ны құрады. Осыған орай, 2013-2014 жаңа оқу жылына да­йын­дау үшін жергілікті білім басқармасының ар­наулы бұйрығымен бірқатар дайындық жұмыстары жүргізілген болатын. Атап айтар болсақ, онда оқу мекемелерінің жаңа оқу жы­лына және күзгі-қысқы мерзімге да­йын­дық жұмыстарын өз деңгейінде жүргізу керектігі айтылып, білім бөлімдерінде штаб құ­рып, іс-шаралар жасау, қазандықтарды уақ­тылы дайындау, қатты, сұйық отынмен то­лық қамтамасыз ету, жөндеуге қаралған қар­жыға бірінші кезекте жылу жүйесін жөн­деу қажеттілігі тапсырылды. Облыс бойынша бі­лім мекемелерінің 2013-2014 жылдарға ар­налған жылу беру маусымына ны­сан­дар­ды дайындау туралы іс-шаралар жоспары жа­салынып, басшылықтың бекітуімен тиісті ме­кемелерге жіберілді. 2013-2014 жыл­да­ры жаңа оқу жылына 126474,2 тонна қатты отын жоспарланып, осы жыл ішінде білім ұя­ларына 55 197 тонна қатты отын та­сы­мал­данды. Осылайша көрсеткіш 44 пайызға өсіп, кіші қазандықпен жылытылатын ме­ке­ме­лерге 53 пайызға дейін жанар-жағармай да­йындалды. Қалған қатты отындарды то­лық тасымалдау да жоспарланған. Ал жа­нар-жағармайды келісімшарт бойынша ыдыс­тың сыйымдылығына қарай та­сы­мал­дау­шы мекеме жеткізіп тұрады. Қазіргі таңда өңірдегі 1446 білім мекемесінің жаңа оқу жы­лына 1169-ы дайындалды, яғни 81 па­йыз­ды құрайды. Алда тағы да қауырт жұмыс жүр­гізілуде. Облыс бойынша 109 (66 мек­теп, 26 балабақша, екі мектептен тыс ме­ке­ме, үш көмекші мектеп-интернат, 10 кол­ледж, екі балалар үйі) білім мекемелерін күр­делі жөндеуден өткізуге жергілікті бюд­жет­тен 5,4 млрд теңге, ағымдағы жөндеуге 1,8 млрд теңге қаралып, жұмыстар жүр­гі­зілді. Сонымен қатар облыс бойынша 2013 жылы республикалық және облыстық бюд­жет есебінен 20,2 млрд теңгеге 83 білім ( 55 мек­теп, 12 балабақша, жеті қосымша құ­ры­лыс, жеті қайта құру, 2 ПШ) нысанының құ­рылысы жүргізілді. Оның биылғы жылы 48 (28 мектеп – 10375 орын, сегіз балабақша – 935 орын қамтылып, алты қосымша құры­лыс, төрт мектепті қайта құру, 2 ПШ) білім ны­санының құрылысын аяқтау жос­пар­лан­ған.

– Жаңа оқу жылына орай өңір хал­қы­ның игілігі үшін жаңа мектептер көп­теп ашылды. Жалпы, облыс аумағын­да­ғы жаңа ашылған білім ұяларының жай-күйі туралы айтып өтсеңіз…

– Шындығында, республика бойынша алғаш мектепке баратын оқушылардың саны жағынан көш бастап тұрғанымыз рас. Осы арада бір сұрақтың туындайтыны анық: «Өңірдегі осыншама ұрпақты бірдей уақытта толық қамтамасыз ету жағы қалай болады?». Алайда «Жұмыла көтерген жүк жеңіл» де­гендей, жаңа оқу жылына біз барлық сыннан сү­рінбей өттік. Оңтүстікте күзгі оқу мау­сы­мын­да бірқатар жаңа нысандар ашылды. Ста­тистикалық мәліметтерге жүгінер болсақ, 1 қыркүйекте облыс бойынша 22 жаңа мек­теп пайдалануға беріліпті. Жалпы, бүгінде өңі­ріміздегі білім мекемелерінің жалпы саны 1 021-ге жетті. Ал, жоғарыда айтып өт­кен­дей, қыркүйектің басында алғаш рет мектеп та­балдырығын аттаған жасөскіндердің саны 58 720-ны құрап, рекордтық көрсеткіш жа­са­дық. Өңірде бой көтерген 22 жаңа білім ұя­сының жетеуі – республикалық бюджеттен, 11-і–облыстық, ал қалған төрт мектеп жер­гі­лікті қазына қаражатына тұрғызылған. Атал­мыш мекемелер апаттық жағдайда деп та­нылған, үш ауысыммен оқытатын және мүл­де мектебі жоқ елді мекендерде бой көтерді. Ал мемлекеттің көмегінсіз ғимарат тұрғызғандар көшін Сайрам ауданы бастап тұр. Себебі аталмыш аудан өз қаражатымен мектеп салуда өзге өңірлерге үлгі болуда. Қуан­тарлығы, жаңа бой көтерген мек­теп­тер­дің аты да ұлтымыздың ұлы тұлғаларына бе­рілген. Шымкенттегі Н.Назарбаев атындағы зият­керлік мектептен тыс, Ақсукентте қа­зақ­тың біртуар азаматы, ақиық ақын Мұқағали Ма­қатаев атындағы мектеп ашылды. Үш қабатты оқу ғимараты барлық талапқа сай тұрғызылған. Мектептің құрылыс жұмыс­та­рын жүргізген «Гео-проект» және «Арт-құ­ры­лыс» ЖШС-лері. Жаңа білім ұясында бар­лы­ғы 1720 шәкірт екі ауысымда білім алады. Мек­теп директоры Ұлдана Оразбаеваның ай­туынша, 136 мұғалім балаларға сапалы бі­лім беретін болады. Оқу кабинеттері, ас­ха­на, спорт залы заман талабына сай жаб­дық­талған. Жаңа білім ордасында оқитын шә­кірттер мен олардың ата-анасының қуа­ны­шында шек жоқ. Ал қыркүйектің алғашқы күні өңіріміздің аудандарында да мектептер бірінен соң бірі – жас ұрпаққа құшағын аш­ты. Нақтылап айтар болсақ, Қазығұрт ауда­нын­да екі әлеуметтік нысан ашылып, пай­да­лануға бе­рілді. Оның бірі  – Жігерген ауыл ок­ругіне қарасты Дихан елді мекеніндегі «Ай­натас» жалпы орта мектебі. Екіншісі – Ал­­тын­­төбе ауы­лын­дағы «Алтынтөбе» орта мек­­тебі. Бұған де­йін Жігерген ауылының оқу­­шы­лары бас­та­уыш мектепте білім алып, жоғары сы­ныпты көр­ші ауылдың мектебінде жал­­ғас­тырып кел­ген. Енді, міне, екі қабатты зәу­лім ғи­марат ауыл оқушыларының игі­лігіне берілді. Ал «Алтынтөбе» мектебі 300 орынға ар­налған екен. Бұл мектептің са­лынуына об­лыс қазы­на­сынан 540 миллион қа­ралған. Жа­ңа оқу жы­лы түркістандықтар үшін де қуа­ныш­пен бас­талды. Шавгар елді мекенінің оқу­шылары жаңа мектептің табал­ды­рығын ат­тады. 300 орынға арналған оқу ғима­ра­ты­ның құры­лы­сына республикалық бюд­жет­тен 412 046 мың теңге бөлінген. Мұн­да ба­ла­ларға қа­жет­ті жағдайдың бәрі жа­салған. Ком­пьютер сыныбы және арнайы пәндік ка­бинеттер де тиісті құрал-жаб­дық­тар­мен қам­тылған. Спорт, мәжіліс және акт залдары да көркем безендірілген.

– Жалпы, қажетсінуді толықтай қам­та­­масыз ету оңай шаруа емес. Мұнан бұ­­рын пайдалануда болған үш ауы­сым­да оқы­татын мектептер туралы не ай­та­сыз? Одан тыс түрлі апатты жағдайдағы мек­­тептердің жай-күйі қалай?

– Иә, бірден коммунизм орнатып жі­бе­ру­дің қажеті жоқ. Халық тығыз орналасқан өңірде проблеманың болмауы да ақылға қо­нымсыз. Мәселен, былтыр бірнеше мек­теп үш ауысымды оқытатын мектеп қа­та­рында болатын. Нақтылап айтар болсақ, өт­кен жылы облыста үш ауысымда оқитын төрт мектеп болса, оның екеуінің мә­се­лесі шешілді. Облыс әкімінің тап­сыр­ма­сы­мен облыстың әлеуметтік картасын жасау ба­рысында облыстағы үш ауысымда оқитын мек­тептер мен апаттық жағдайдағы мек­теп­тер­ді нақты анықтау бойынша тиісті жұ­мыс­тар жүргізілді. Соның нәтижесінде бүгінгі кү­ні облыста 48 апаттық жағдайдағы, 35 үш ауы­сымда оқитын мектептер бар екені анық­талып отыр. Ендігі жерде кезең-кезеңімен жыл сайын 150 орынға дейінгі мектептер мә­селесі аудандық бюджет есебінен, 300 орынға дейін облыстық бюджет есебінен, ал 300 орыннан жоғары мектептер респу­бли­ка­лық бюджет есебінен шешілетін болады. Ал апатты жағдайдағы мектептерге келер болсақ, 2009-2012 жыл аралығында облыс бо­йынша 62 мектептің ғимараты апатты бол­ған. Ғимараты апатты жағдайдағы 62 мек­тептің 61-іне жаңа құрылыс және қайта құру жұмыстары жүргізіліп, тапсырылды, ал бір мектептің құрылысын 2013 жылы тапсыру белгіленген. 2013 жылы облыс әкі­­мінің тапсырмасына сәйкес, облыс бо­йын­­ша апатты жағдайдың алдында тұрған 65 мектеп ғимараттарына талдау жасап, қа­уіп­­ті жағдайдағы ғимараттардың техникалық ах­уалын зерттеп, жұмысшы топ тізімдегі мек­тептерді толық аралап, зерделеу қоры­тын­ды­сымен 65 мектептің 1-кезекте 48 мек­те­бінің ғимараты апатты деп шешіп, тізімді бе­кітіп, ҚР Білім және ғылым министрлігіне жі­берді. Қазіргі кезде осы тізімдегі мек­теп­тердің құрылысын салу бойынша іс-шаралар жа­салынып, жұмыстар жүргізілуде. 48 ғи­мараты апатты 15 мектептің ЖСҚ да­йын­да­лып, мемлекеттік сараптамадан өткізіліп да­йын­далса, 27 мектебінің жобалау-сметалық құ­жаттарына қаржы бөлініп, дайындалуда, ал алты мектептің құжаттарын құрылыс са­лы­натын жер телімі шешіліп, сәулет-жос­парлау тапсырмасы дайындалғаннан кейін қаржы қарастырамыз.

– Бүгінде облыста мемлекеттік тіл мә­селесі басқа аймақтардан көш ілгері екені белгілі. Дегенмен біраз мәселелер бар екенін жасыра алмаймыз. Шын­туай­­тында, көшелердегі жар­на­ма­лар­дың жайы көңіл көншітпейді. Мұны мем­лекеттік тілге деген құрметсіздік деу­ге болады. Әрине, еліміздің үшінші қа­ласы атануға ұмтылыс жасап жатқан об­лыс орталығы – Шымкент көше­ле­рін­дегі жарымжан жарнамалар мен қатесі көп хабарламаларды қалай біржақтылы етпексіздер?

 – Шымкент қаласы жыл сайын дамып ке­леді. Алайда көшеге рең берер жар­на­ма­лар мен түрлі тақтайшалардағы қатеден бе­тіңіз қызарады. Шындығында, мылқау, со­қыр жарнамаларды ретке салу ісін біз жыл бо­йы жүргізіп келеміз. Түрлі рейдтік ша­ралар мен арнайы мекемелерге тапсырма жүк­тегенбіз. Алдағы күндерде оң жемісін бе­реді деп күтудеміз. Мұны өңір басшысы Ас­қар Мырзахметовтің өзі бас болып на­зарға алып, көрнекі ақпарат пен жарнама жа­зуларына байланысты хаттамалық тап­сыр­маларды тұрақты бақылауда. Облыста күн­делікті әртүрлі бағыттағы коммерциялық нысандар ашылып, түрлі маңдайша, жар­на­ма жазулары пайда болып жатыр. Бірі рет­тел­се, екіншісі заң талабын бұзып жатады. Шым­кент қаласы облыс орталығы бол­ған­дық­тан, жарнама, көрнекі ақпарат жа­зу­ларына байланысты проблемалар жиі кез­де­седі. 2013 жылғы 21 қаңтардағы №72-V «Қазақстан Республикасының кейбір заң­на­ма­лық актілеріне ономастика мәселелері бо­йынша өзгерістер мен толықтырулар ен­гізу туралы» Қазақстан Республикасының За­ңы 24 сәуірден бастап қолданысқа ен­гі­зіл­ді. Жаңа заңға сәйкес, деректемелер мен көр­некі ақпаратты орналастыру бөлігінде ҚР «Тіл туралы» заңнамасының сақталуын ба­қы­­лау­ды жүзеге асырады. Тіл туралы заң­на­ма­­сында белгіленген талаптардың бұзылуын жою туралы ұсынымдар береді, Қазақстан Рес­публикасының әкімішілік құқық бұ­зу­шы­лық туралы заңнамасында көзделген негізде жә­не тәртіппен әкімшілік ықпал ету ша­ра­ла­рын қолданады. Қазақстан Рес­пу­бли­ка­сын­дағы мемлекеттік бақылау және қадағалау ту­ралы Заңына сәйкес, тексерулер жүргізудің жартыжылдық жоспарын әзірлейді және бекітеді. Осы талаптарға сәйкес, «Дерек­те­ме­лер мен көрнекі ақпаратты орналастыру» бө­лігінде ҚР «Тіл туралы» заңнамасын сақ­та­­уы­на жеке кәсіпкерлік аясындағы тәуекел­дер дәрежесін бағалау өлшемдерін және тексеру па­рағының нысанын бекіту туралы» ҚР Мә­дениет және ақпарат министрлігі мен Өңір­лік да­му министрлігінің бірлескен бұйрығы бе­кі­тілді. Осы бұйрыққа сәйкес, үш жыл толған жеке кәсіпкерлік субъектілеріне тексеру жүр­гі­зілетін болады. Әр жарты жыл сайын тек­се­рілетін объектілердің тізімі жа­салып, тек­се­ру жоспары бекітіледі. Бүгінде 2014 жыл­дың І жартыжылдығында тексеру жүр­­гі­зілетін коммерциялық нысандардың тізімі анық­талуда. Тексеру қорытындысы бо­йынша елеу­сіз орташа, жоғары тәуекел дә­ре­жесі бо­лып бөлінеді. Әкімшілік құқық бұ­зушылық ко­дексіне сәйкес, деректемелер мен көрнекі ақ­паратты орналастыру жө­нін­дегі та­лап­та­р­ды бұзу ескерту жасауға әкеп со­ғады. Қай­та­ланған жағдайда лауазымды адам­дарға, да­ра кәсіпкерлерге, шағын кә­сіп­керлік субъек­тілері немесе коммерциялық емес ұйым­дар болып табылатын заңды тұл­ға­ларға – 10, орта кәсіпкерлік субъектілері бо­лып та­бы­латын заңды тұлғаларға – 20, Ірі кә­сіпкерлік субъектілері болып есеп­телетін заң­ды тұлғаларға 50 айлық есептік көр­сеткіш мөлшерінде айыппұл салынады.

 – Өткен жылғы өңір басшысының жыл­дық қорытындысында ретсіз сауда орын­дары мен жабайы жарнамалар ту­ралы арнайы тапсырма берген бола­тын. Соның нәтижесінде жүзеге асып келе жат­­қан жарнамаларды тексерген ар­на­йы рейд жұмысының оң нәтижесі бар ма?

 – ОҚО сәулет және қала құрылысы бас­қар­масы, ОҚО бойынша салық департаменті жә­не ОҚО тілдерді дамыту басқармасы мен ОҚО елді мекендерінде заң талаптарын бұз­ған маңдайшалар мен сыртқы жарнама ны­сан­дары бойынша бірлесе атқаратын іс-ша­ралар жоспары бекітілген. Жоспарға сәйкес тоқ­сан сайын маңдайша, жарнама жа­зу­ла­ры­на байланысты түсіндіру жұмыстары жүр­гі­зіледі. Облыста 7 638 коммерциялық ны­сан бар. Оның 7281-і заңға сәйкес, 291-і заң талабына сай келмейтіні анықталған. 2013 жылдың І жартыжылдығында Шым­кент қаласында орналасқан коммерциялық ны­сандардағы жарнамаларды ретке келтіру жұмыстарына Абай, Әл-Фараби, Еңбекші ау­дандарының әкімдіктері, қалалық сәулет жә­не қала құрылысы бөлімі, қалалық мә­дениет және тілдерді дамыту бөлімі, салық бас­қармасы мен құқық қорғау қызмет­кер­ле­рімен бірлесіп 17 рет рейдтік шаралар жүр­гізілді. Нәтижесінде қала аумағындағы 968 коммерциялық нысанның басшыларына тү­сіндіру жұмыстары жүргізіліп, заңсыз ор­натылған 253 жарнама құралдары алынды. Ал­дағы уақытта облыс әкімінің орынбасары, аудан, қала әкімдерінің орынбасарлары, облыстық әділет департаменті, жарнама агент­тіктері, аудандық, қалалық мәдениет жә­не тілдерді дамыту бөлімдерінің, сәулет жә­не қала құрылысы бөлімдерінің бас­тық­тары мен қызметкерлері, аудандық, қалалық про­куратура, зиялы қауым өкілдері, тіл жа­на­шыр­ларымен, жергілікті БАҚ-пен бірлесіп, түсіндіру шараларын жүргізіп, жергілікті кәсіпкерлермен «Қала көркі – ақпарат» тақырыбында семинар, «Көрнекі ақпарат тілі: тәжірибе және өзекті мәселелер» атты облыстық семинар-кеңестер ұйымдасты­ры­ла­ды. Алдағы уақытта қала аумағындағы жар­намаларды реттеу жұмыстары жал­ғасады.

– Өңірдегі өзен-көлдердің арнасынан ша­ғыл тас тасушыларға қандай шектеу қойылады? Жалпы, төтенше жағдай­лар­дың алдын алу қалай іске асуда?

– Облыс көлемінде өзендер мен көл­дер­дің арнасынан тас, құм алушылардың сал­да­рынан көпірлер мен жолдарға және елді ме­кендердегі тұрғын үйлерге қаупін төн­ді­руде. Осыған орай, 2010-2011 жылдары об­лыс әкімдігінің тарапынан құзырлы ор­ган­дардың мамандарынан құрылған ко­мис­сия­мен су қорғау аймақтарында жұмыс жүр­гі­зіліп жатқан мекемелердің жұмыстары тоқ­татылды. Өңірде табиғи және техногендік си­паттағы төтенше жағдайлардың алдын алу жұмыстары облыстық төтенше жағ­дай­лар жөніндегі комиссиясының отырыс­та­рында жоспарлы түрде қаралып, алдын ала жүр­гізіліп отырады. Комиссия отырыс­та­рында, мезгілдік төтенше жағдайлар бой­ын­ша, су тасқындары, қыс кезеңіндегі қарлы бо­расындар, дала және орман өрттерінің ал­дын алу жұмыстары тұрақты қаралып, бақылауға алынған. Автожолдар мен жол қыз­меттерінің қыс мезгіліне дайындығы, Шар­дара суқоймасынан Сырдария өзенімен тасқын суды қауіпсіз өткізу, су тасқыны кезеңіне дайындығы және жылу беру мер­зі­мі­не дайындық бойынша төтенше жағ­дай­лар комиссиясы төрағасының өкімдері шы­ғып, іс-шаралар жоспарлары дайындалып, жа­уапты тұлғаларға жеткізіледі. Сонымен қатар ОҚО Төтенше жағдайлар департаменті табиғи қауіпті құбылыстарға мониторинг жүр­гізіп отырады. «Оңтүстік Қазақстан облы­сының қауіпсіздік төлқұжаты», облысқа тән төтенше жағдайлардың қауіп-қатер каталогі дайындалған және жыл сайын өңделуде.

– Уақыт бөліп әңгімелескеніңізге көп рақмет!



Облыстың әлеуметтік картасын жасау ба­рысында облыстағы үш ауысымда оқитын мек­тептер мен апаттық жағдайдағы мек­теп­тер­ді нақты анықтау бойынша тиісті жұ­мыс­тар жүргізілді. Соның нәтижесінде бүгінгі кү­ні облыста 48 апаттық жағдайдағы, 35 үш ауы­сымда оқитын мектептер бар екені анық­талып отыр. Ендігі жерде кезең-кезеңімен жыл сайын 150 орынға дейінгі мектептер мә­селесі аудандық бюджет есебінен, 300 орынға дейін облыстық бюджет есебінен, ал 300 орыннан жоғары мектептер респу­бли­ка­лық бюджет есебінен шешілетін болады. Ал апатты жағдайдағы мектептерге келер болсақ, 2009-2012 жыл аралығында облыс бо­йынша 62 мектептің ғимараты апатты бол­ған. Ғимараты апатты жағдайдағы 62 мек­тептің 61-іне жаңа құрылыс және қайта құру жұмыстары жүргізіліп, тапсырылды, ал бір мектептің құрылысын 2013 жылы тапсыру белгіленген.





Көрілген: 2402    Пікірлер: 0

бейсенбі, 12.09.2013, 12:37

Достарыңмен бөліс:

2
  • СОҢҒЫ ЖАРИЯЛАНЫМДАР:

    Көп ашылған Көп пікір жазылған
    2019
    2008
    2009
    2010
    2011
    2012
    2013
    2014
    2015
    2016
    2017
    2018
    2019
    қазан
    қаңтар
    ақпан
    наурыз
    сәуір
    мамыр
    маусым
    шілде
    тамыз
    қыркүйек
    қазан
    қараша
    желтоқсан

    Алаш Айнасы мұрағаты

    Дс Сс Ср Бс Жм Сн Жс
    1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31