"С" дыбысының дыбысталу ерекшелігін түсіндіру.

"С" дыбысының дыбысталу ерекшелігін түсіндіру.

Жеке сабақта естияр тобының баласымен «С» дыбысын сөзде айтуға машықтану үлгісі ұсылып отыр.

Мұғалім-логопед: Байрахметова Н.Е
Өскемен қаласының «Мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналаган «Алтын дән» мектеп-балабақша» кешені» КМ
Ұйымдастырылған оқу іс әректінің технологиялық картасы
Баланың аты жөні:____________
Сөйлеу тілінің қорытындысы:_______________
Білім саласы: Қатынас
Бөлімі: Дыбыс айту
Сабақтың тақырыбы: «С» дыбысы
Мақсаты: С» дыбысын сөзде машықтау
Міндеттері:
Түзетуші білімділік: «С» дыбысының дыбысталу ерекшелігін түсіндіру. Дыбыстың артикуляциясын еске түсіре отырып, артикуляциялық жаттығуларды орындату және дыбсыпен сөзде жүмыс жасау.
Түзетуші дамытушылық: Сөйлеу тілінің лексикасын байыту,грамматикасын, фонетико - фонематикалық қабылдауын дамытыу,баланың есте сақтау, ойлау қабілетін дамыту.
Түзетуші дамытушылық: Зейінділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жеке сабақ
Әдісі: Түсіндіру, сұрақ, жауап, ойын.
Сабақтың көрнекілігі: айна, суреттер, лото

Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: «С» дыбысын айтқанда, артикуляцияның қалып дұрыс орындай алады.
Біледі: «С» дыбысын сөзде анықтайды, сөйлеу тілінде еркін қолданады.
Игерді: Білімін күнделікті жағдайда қолданады.
Ұйымдастрылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы
Баланың аты жөні______________
Сөйлеу тілінің қорытындысы____________
Мерзімі:_______________
Білім беру саласы: Қатынас
Білім көзі: Дыбыс айту
Тақырыбы; «Ш» дыбысы
Мақсаты: Дыбысты қою
Міндеттері:
1.Түзету-білімділік: «Ш» дыбысының артикуляциясын білу
-Жеке, таза айту
2. Түзету-дамытушылық:
- Нүктелік уқалау
-Мимикалық жаттығу орындату
- Дұрыс дем алу, дем шығаруға машықтау
- Артикуляциялық аппараттың қыймыл қозғалысын дамыту
- фонематикалық есту қабілетін дамыту
-зейінін есте сақтау қабілеттерін дамыту
- Сөйлеу тілін, сөздік қорын толықтыру
3.Түзету -тәрбиелілк: Эмоционалды қызығушылыққа, зейінді болуға тәрбиелеу.
Құрал жабдықтар: айна, бейнелі суреттер,үнтаспа

Күтілетн нәтиже:
Білу керек: «ш» дыбысын жеке, буында, сөзде қолдана алу
Дағдысы: «ш» дыбысын есту , таза айту
Қолдануы: Берілген нұсқаулықтарды толық орындайды

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста