Сабақтар

Дұрыс тамақтана біл!

  • Дұрыс тамақтана біл!

    Дұрыс тамақтана біл!

Мектеп: «К.Төгісов атындағы орта мектебі» КММ

Пән: Дүниетану


Күні: 18.01.19 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ж.Баяхметова

Сабақтың тақырыбы: Дұрыс тамақтана біл!

Қатысқан оқушылар саны: 15


Қатыспаған оқушы саны: 0

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды

тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау,дұрыс тамақтану ережесін

құру

Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және

қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап

береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап

береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша

қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының

назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар:  Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған көңіл күй смайликтері, топтық тапсырмалар, кері

байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс:  жаратылыстану, қазақ тілі, биология


Сабақтың жоспары

Басталуы:  5 минут

Сәлемдесу:

М:Балалар сыныпқа келген қонақтармен амандасайық

Б: Үлкенге де сіз,кішіге де сіз,

Бәрінеде құрметпен ,бас иеміз біз.

/үш тілде/Сәлеметсіздер ме?

Топқа бөлу

М:Балалар,менің қасыма жинала қалыңдар. Сендер

шаршаған сияқтысыңдар.

Мен сендерің бүгінгі көңіл күйлерің қандай екенін білу

үшін арнайы сиқырлы шырын алып келдім.Шырынды

асықпай ішіп,ыдыстың түбіне қарай

қойыңдар!/оқушылар шырынды ішеді көңіл күй стикержемістер арқылы топқа бөлінеді /

Бағалау парақшасын тарату

Үй тапсырмасы/Тест жұмысы

Көңіл күйді білдіретін

стикерлер

Бағалау парақшасы

Тест парақшалары

Ортасы

10 минут

Ой шақыру

/Үш топқа суреттер таратып топтастыру жұмысын

жүргізу/

1-тапсырма

1-топ Адам денсаулығына пайдалы тағамдар

Дескриптор

-Тағамдарды тауып жапсыра алады

- аттарын атайды

-неден жасалғандығына сипаттама бере алады

2-топ

Адам денсаулығына зиянды тағамдар

Дескриптор

-Тағамдарды тауып жапсыра алады

- аттарын атайды

- сипаттама бере алады

Суреттер, қажетті құралдар

Оқулық, дәптер, ватмандар,түрлі-түсті

маркерлер

10 минут

3 минут

2 минут

3-минут

Соңы Сабақты бекіту

2 минут

3-топ

Тағам түрлерінің пирамидасын жаса

/ыстық тамақ,сұйық тамақ, сусындар, жемісжидектер ,көкеністер, сүт тағамдары,ет тағамдары/

Дескриптор

-тағам түрлерін тауып ,жапсыра алады

- аталған тағам түрлеріне нелер жататынын айта алады

- сипаттама бере алады

Білу және түсіну

М: Балалар, айтыңдаршы ,біздің денсаулығымыз

мықты, ақыл-ойымыздың жақсы жетілуі үшін ең

алдымен не істеуіміз керек?

/Дұрыс тамақтана білу керек, уақытымен ұйықтау керек,

спортпен айналысу керек,зиянды әрекеттерден аулақ

болу керек/

Қолдану

Оқулықтағы негізгі мәтінмен танысу

Негізгі тақырыпты үшке бөліп ,оқып үш топ талдайды

Дескриптор

-мәтінді тізбектей оқи алады

- жаңа сөздерді таба алады,айта алады

- нелер жататындығын ажыратады

Сергіту сәті

/Оқушылар шеңбер жасап поезд боп жүреді,музыка

ойнап тұрады,әуен өшкенде мұғалім станцияға

тоқтадық,тамақтан дейді сол кезде қағаздарын бірбірінің арқасына қойып тағам аттарын жазады,әуен

қосылғанда қайта жүреді ,солай жалғасады үш рет

айналады,неше тағам аттарын жазғандарын санайды./

Дәптермен жұмыс./Жаңа сөздерді түртіп алу/

Ақуыздар,майлар,көмірсулар

Тапсырма


Үш тамақтану уақытының менюін жасау

1-топ таңғы ас

2-топ түскі ас

3-топ кешкі ас

Тамақтану кезіндегі ереже құрастыру

Дәптермен жұмыс

Видеоролик/дұрыс

тамақтанудың 5 әдісі/

Қағаз,қалам,музыка

әуені

«Тілші»әдісі арқылы микафон

Бағалау 2 минут

Кері байланыс 3 минут

Бағалау парақшасы арқылы, топ басшылары,өз

өздерін бағалау

Себет «Көңіл күй стикерлері»

Жапсырмалы

себет суреті, стикерлер

Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді

қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары

оқушыларға қандай міндет қоюды

жоспарлайсыз?

АВС деңгейлі оқушыларға көңіл бөліп,тапсырмаларды

саралап отыру.

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін,

материалды меңгергенін тексеруді қалай

жоспарлайыз?

Қалыптастырушы бағалау арқылы бағалаймын. Материалды

меңгергенін кері байланыс алу арқылы тексеремін.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді

болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім

және неліктен?

Сабақ смарт мақсатқа сай жүргізілді

Оқушылар пайдалы тағамдар мен зиянды тағамдарды ұғына

отырып,көркемдегіш құралдарды пайдаланып топпен талдау

жұмыстарын жасады

Сыныптағы оқушылар жақсы көңіл күймен атсалысып отырды.

Сабақ мақсатын саралау бойынша жүргізген жұмыстарымды АВС

деңгейлі оқушылармен тиімді жүргізілді.

Сабақ смарт мақсатқа жоспарланғандықтан 40минуттық сабаққа

үлгердім.

Жоспарыма сурет бойынша тапсырмалар берілді.Оқушылардың

сын тұрғысынан ойлау қабілетін жетілдіру үшін.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1. Мәтінмен жұмыста тірек сөздерді тауып,бір жай сұрақ пен бір күрделі сұрақ қоя білуі.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1. Бейне жазбадағы дұрыс тамақтанудың 5 әдісі

2.Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана алуы

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім?

Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.Сынып белсенділігі жақсы,сабаққа деген қызығушылығы бар

2.Деңгейлі оқушылармен жұмысты жалғастыру


 


Ж.Баяхметова, ШҚО, Тарбағатай ауданы,


Қабанбай ауылы,«К.Төгісов атындағы орта мектебі» КММ


Бастауыш сынып мұғалімі




Көрілген: 954    Пікірлер: 0

бейсенбі, 04.04.2019, 10:06

Достарыңмен бөліс:

2
  • СОҢҒЫ ЖАРИЯЛАНЫМДАР:
    1 Маусым 2015
    Қош бол, балабақшам!
    19 Мамыр 2015
    Алтын күз
    4 Мамыр 2015
    Ойтолғау
    27 Сәуір 2015
    Желілі ойын
    22 Сәуір 2015
    Сын есім
    14 Сәуір 2015
    «Жай сөйлем»
    20 Наурыз 2015
    Фотосы бар материал Ана құшағында

    Көп ашылған Көп пікір жазылған
    2019
    2008
    2009
    2010
    2011
    2012
    2013
    2014
    2015
    2016
    2017
    2018
    2019
    желтоқсан
    қаңтар
    ақпан
    наурыз
    сәуір
    мамыр
    маусым
    шілде
    тамыз
    қыркүйек
    қазан
    қараша
    желтоқсан

    Алаш Айнасы мұрағаты

    Дс Сс Ср Бс Жм Сн Жс
    1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31