Қан топтары. Қан кұю. Резус фактор. (блум таксономиясы)

Қан топтары. Қан кұю. Резус фактор. (блум таксономиясы)

Сабақтың мақсаты:

1. Қан топтарын, қан құю, резус факторы туралы оқушылардың өздігінен іздену арқылы білімдерін қалыптастыру.

2. Оқушыны ізденуге, шапшаңдыққа, топпен, жүппен жұмыс істеуге үйрету.

3. Жауапкершілікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, іздену, терминдермен жұмыс

Көрнекілік: интерактивті тақта, плакат, карточкалар

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру

2. Психологиялық дайындық (мақсатын айту)

3. Үй тапсырмасын тексеру

- Қызығушылықты ояту

- Кім көп біледі? (сұрақтар қою)

1-топ

1. Ағзаның ішкі ортасына не жатады?

2. Қан қандай қызмет атқарады?

3. Қан плазмасының құрамын атаңдар?

4. Фибриноген нәруызы қандай қызмет атқарады?

5. Лейкоциттер қайда бұзылады?

2-топ

1. 1мм қанша эритроцит бар?

2. Эритроцит неше күн тіршілік етеді?

3. Фагоцитоз құбылысы деген не?

4. 1 мм-де қанша тромбоцит бар?

5. Тұқым қуалайтын қан ұйымайтын ауру?

Терминдермен жұмыс:

- 1-топ: Лейкоцит, тромбоцит, қан плазмасы, гемоглобин

4. 2-топ: Глобулин, альбумин, фибриноген, оксигемоглобин

5. Жаңа сабақ

Қан топтары, қан құю, резус фактор туралы не білесіңдер?

Қан мен мінез

1-топ Ырымшылдыққа қарсы, жігерлі, табанды

2-топ Сезімтал, өзіне-өзі талап қойғыш

3-топ Секемшіл, қоршаған ортаға сезікпен қарайды

4-топ Көздеген мақстаныа жетуге жан-тәнін аямайды

«Білу» Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді? Қан топтары деген не? Оны кім және қашан ашты? Қан топтарын ашқаны үшін ол не алды? Донордан қан алатын адамды кім деп атайды? Әмбебап реципиент деп қай қан тобын айтады? Әмбебап донор деген қай топ? Резус фактор дегеніміз не? Өз қаныңның тобы мен резус факторын білу үшін не қажет?

«Түсіну» Неге? Себебі? Неліктен? Қанша? Қан топтарын неге бір-біріне құюға болмайды? Қан құюдың себебі? Оң резус факторының қанша пайызы кездеседі? Резусы теріс адамға резусы оң қанды неліктен құюға болмайды?

«Талдау» Салыстыр. Айырмашылығы неде? Дүниежүзі халқындағы қан топтарының таралуын салыстыр. Резус фактордың бір-бірінен айырмашылығы неде?

«Жинақтау». Қорытынды шығар

«Қолдану». Практика.

Кітаппен жұмыс. Жаңа тақырыптан тірек сөздерді анықтамаларды дәптерге жазып алу.

«Баға беру»

Сіз не ойлайсыз? Не істер едіңіз? Осы тақырыпты білу Сізге қажет пе?

Мысалы: Болашақта отбасын құрғалы отырсыздар. Алатын резус факторын білмейсіз? Не істер едіңіз?

Бекіту

1. Қан топтарын сәйкестендіру.

2. Сұрақтар қою.

Үйге тапсырма

Алекеева Гульназым
Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы,Белое ауылы

«Октябрь мектеп-балабақша кешені» КММ биология пәні мұғалімі

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста