Күрделі функцияның туындысы.

Күрделі функцияның туындысы.

 Сабақтың тақырыбы: Күрделі функцияның туындысы.
Шығыс Қазақстан облысы.  Өскемен қаласы“Көпбейінді №3 мектеп-гимназиясы”  Математика пәні мұғалімі Маубакимова Айнұр Төлеуханқызы.
Сабақтың мақсаты:
а)оқушыларға күрделі функция ұғымын, оның туындысын есептеу формуласын меңгерту;
күрделі функция туындысын есептеу бойынша оқушылардың білік, дағдыларын қалыптастыру;
б)ойлау жүйелілігін және талдау, салыстыра білу қабілетін дамыту;
в) іздену, бақылау арқылы оқушылардың дүние таным қабілеттерін қалыптастыру.
Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар:тақырып бойынша таблицалар (туынды табу ережелері, туынды табу формулалары), жаңа сабақ бойынша мысалдар, тест тапсырмалары.
Сабақтың типі:Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі:түсіндірмелі, практикалық.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, сабаққа назарын аудару. Сабақтың жоспарымен , бағалау шкаласымен таныстыру.
II.Үй тапсырмасын тексеру.1)№203(а,ә); №204(б)

Орындалуын тексеру: тақтадағы есепті тексеру үшін дұрыс жауабы көрсетіледі. Оқушы өзін-өзі тексереді. Тексеріп болған соң жинап алынып, сабақ соңына дейін ұпайы шығарылады.
III. Жаңа сабақ.
а) Осы уақытқа дейін элементар функциялардан туынды алып үйрендік. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Күрделі функцияның туындысы». Бүгінгі сабақта сендер күрделі функцияның туындысын табу ережесімен танысып, сол ереже бойынша күрделі функциялардың туындысын табуды үйренесіңдер. Жаңа сабақты талдауға кіріспес бұрын келесі слайдқа көңіл аударайық:

ҰБТ тапсырмаларының ішінде дайын түрде берілген күрделі функцияның туындысын табу ғана емес, сонымен қатар қарапайым функциялардан күрделі функцияны құрастырып алып, содан шыққан күрделі функцияның туындысын табуға берілген тапсырмалар да кездеседі. Мысалы, ҰБТ тапсырмаларынан алынған мына есептерге зер салсақ, бұл есептердің әрқайсысына екі тапсырмадан енгізілгенін байқауға болады. Біріншіден, берілген қарапайым функциялардан күрделі функция құрастыру керек болса, екіншіден, сол шыққан күрделі функцияның туындысын табу керек. Егер, әрине, талапкер тапсырманың бірінші бөлімін дұрыс орындай алмаса, оның екінші бөлімі бойынша берген жауабы да дұрыс болмайтындығы айдан анық. Сондықтан да күрделі функцияның туындысын табу мен қарапайым функциялардан күрделі функцияны құру тығыз байланысты екендігін назардан тыс қалдырмау керек. Сондықтан біз күрделі функция ұғымымен танысып, оларды дұрыс құра білуді немесе берілген күрделі функцияларды қарапайым функцияларға жіктеуді үйреніп, күрделі функцияның туындысын табу ережесімен танысып, олардың туындысын табу технологиясына кеңінен тоқталамыз. 

б)

IV.Жаңа сабақты бекіту Күрделі функцияның туындысын табу жұмыртқаның бөліктері ретінде қарастырып, сыртқы бөлігінен туынды алу, «қабығын ашу» ретінде қарастыру бірақ ақ уызы мен сары уызы өзгеріссіз қалады, яғни:


V.Жаттығу есептерін шығару. Тақтамен жұмыс

№213(а,б) №214(а,б) №216(а,б),№217(а,б)
№213 Күрделі функциясын құрайтын функцияларды анықта:

 

 

 

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста