Сабақтар

Математикадан қайталау сабағы

  • Математикадан қайталау сабағы

    Математикадан қайталау сабағы

Сабақтың тақырыбы: Қайталау




Күні:


Пәні:  Математика

Сынып: 4

Сабаққа негізделген мақсат:

Қозғалысқа берілген есептердің мән-мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата

білуге дағдыландыру;




Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Жылдамдық, уақыт, қашықтықты табуға берілген есептерді өз бетінше

шығарады

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Алыстау және жақындау жылдамдығын таба алады

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Күрделі шығармашылық тапсырмаларды орындайды.




Жоспар

Жоспарланған жаттығулар 


Бағалау Ресурстар
Шапалақ
арқылы
қошемет
Үлкенге де СІЗ

Басталуы: Ұйымдастыру, Сәлемдесу

«Қызығушылықтарын ояту»


Психологиялық дайындық

«Болашаққа бағдар»

Топқа бөлу: V, t, S

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, ұраны.

Күш білімде

Баланс дөңгелегі

«Миға шабуыл» сұрақтар:

1. Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда

жолдан өзіне қарсы үш жеңіл машина және бір

камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара
жатыр?

2.Сәкеннің 4 ұлы, олардың әрқайсысының туған

қарындасы бар.Сәкеннің неше баласы бар? 5

3.Б б қ-қ және бірінен бірі қ -қ жылд көрсет.

4.5х5=25

5.80х60 = 4800

6.велосипедшінің жылдамдығы 7км/сағ.Оның 2
сағ қашықтығы қандай?14 км

7.Шаңғышы 15 км жолды 3 сағ жүрді. Оның
жылдамдығы қандай? 5 км /сағ

Уақыт
жазылған
кескін қағаздар

8.Жаяу адам 24 км жолды 8 км/сағ жылдамдықпен
қанша уақытта жүреді? 3 сағ

9.үшбұрыштың бір қабырғасы 7 см, ал қалған екі

қабырғасы 8 см-ден. Периметрі қандай? 23 см

10.бірінші кластың 24 бірлігі, екінші кластың 5
бірлігінен тұратын сан? 5024

Топта жұмыс жасау ережесі

Ортасы ІІ «Мағынаны тану»

«Ой қозғау»

Топтық жұмыс. (А3)

Өткен тақырып бойынша постер құрастыру,

қорғау

Топтық жұмыс.

Оқулықпен жұмыс.(А4)

№1. а,ә.кері есеп

№2. а,ә.кері есеп

№3 а,ә.кері есеп

«Жасырын сөзді тап» топтық жұмыс

Дәптермен жұмыс

Жекелей жұмыс №4 (топ бойынша берілгенімен

жекелей орындайды) Тақтада.

Шығармашылық тапсырма.

Топтық жұмыс. Есеп құрастыру және оны шығару.

Жұптық жұмыс.

Оқулықпен жұмыс.№6. Ауызша.

Әр топ
бірінікін бірі
бағалайды.

Бармақ әдісі

Шапалақ әдісі

Бармақ әдісі

Бармақ әдісі

Топ басшысы
бағалайды

Өзін өзі
бағалау

Плакат, маркерлер

Дәптерлер

Стикерлер,қима қағаздар

Аяқталуы
ІІІ. Ой толғаныс кезеңі

1.Сабақты бекіту.

«Тез ойланайық »

Бүгінгі сабақтағы қолданылған түстер

ЖЖЕ екі жол өлең шумағын құрастыру

2.Баланс дөңгелегі. Әркім өз өзін бағалайды.

3.«Бағдаршам »стратегиясы

Сабақтан алған әсерлері мен
көңіл-күйлері

4.Үйге тапсырма . №8

Видео ЖЖЕ

Қосымша ақпарат

Саралау бағалау

Пән аралық байланыс, Актмен байланыс,
құндылықтардағы байланыс.

Тақырып бойынша
қосымша ақпарат
беру арқылы
дүниетанымы
кеңейеді.

Әртүрлі тапсырмалар
орындата отырып,
білімін жетілдіруге
мүмкіндік беремін.

Сабақ кезеңдерінде бірін бірі,
топ аралық бағалады.Бір біріне
ізгі тілек айтып,
ынталандырды.

Интербелсенді тақтадан
слайдтар,бейнекөріністер к



Мульянова Әсем Алтайбекқызы, Шығыс Қазақстан облысы, Глубокое ауданы,
Степное ауылы, «Степное негізгі мектебі – балабақша кешені» КММ бастауыш сынып мұғалімі

Автор: Математикадан қайталау сабағы




Көрілген: 552    Пікірлер: 0

бейсенбі, 28.03.2019, 15:33

Достарыңмен бөліс:

  • СОҢҒЫ ЖАРИЯЛАНЫМДАР:
    1 Маусым 2015
    Қош бол, балабақшам!
    19 Мамыр 2015
    Алтын күз
    4 Мамыр 2015
    Ойтолғау
    27 Сәуір 2015
    Желілі ойын
    22 Сәуір 2015
    Сын есім
    14 Сәуір 2015
    «Жай сөйлем»
    20 Наурыз 2015
    Фотосы бар материал Ана құшағында
    18 Наурыз 2015
    Су асты тіршілігі
    17 Наурыз 2015
    Нан туралы өлең

    Көп ашылған Көп пікір жазылған
    2019
    2008
    2009
    2010
    2011
    2012
    2013
    2014
    2015
    2016
    2017
    2018
    2019
    шілде
    қаңтар
    ақпан
    наурыз
    сәуір
    мамыр
    маусым
    шілде
    тамыз
    қыркүйек
    қазан
    қараша
    желтоқсан

    Алаш Айнасы мұрағаты

    Дс Сс Ср Бс Жм Сн Жс
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31