Мен армандайтын мектеп

Мен армандайтын мектеп

Пән: Қазақ тілі /1сабақ

Сынып:8

Күні:

Қатыспаған оқушылар саны:

Қатысқан оқшылар саны:

Сабақтың тақырыбы  Мен армандайтын мектеп

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.1.1.1 - Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 8.2.1.1.-тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау; 8.5.1.1.-болжалдық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарды орынды қолдану;

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы: тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжайды;

Оқушылардың көпшілігі: тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып, мәтін құрайды;

Оқушылардың кейбірі: болжалдық сан есімдерді қолданады.

Бағалау критерийлері

Т.Сұлтанбековтың «Ғажайып планета» шығармасы жайлы ақпарат береді, мәтін құрайды, көтерілетін мәселені болжайды, өз ойын айтады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге деген лексика мен терминология: артықшылық, талап, өзекті, білімпаз, мәтін құрайды. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: арманым, мектебім, жаңашыл

Бастапқы білім 7-сыныпта өткен тақырыптарды қайталату, ой шақыру сұрақтар қою. Кемшіліктерді анықтайды, түзейді.

Жоспары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар «Аялы алақан» Тренинг, Оқулық, А4 парағы

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Оқушылар шеңбер құрып, «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағына жауап береді. Топқа бөлу: 3 түрлі маркерлер арқылы топқа бөлу Мәтіналды жұмыс. Сөздікпен жұмыс: артықшылық, талап, өзекті, білімпаз, кісі, кемшілік. Дескриптор: -жаңа сөздерді үйренеді; -сөздік жұмысын жүргізеді; Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. «Сюжетті суреттер» тәсілін қолданып, 2,3-тапсырмаларды орындау. Дескриптор: -оқушылар сұраққа жауап береді; -суреттерді сипаттайды; «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалау. Тілдік бағдар. Грамматикалық кезең: Болжалды сан есім туралы мағлұмат беру. Жазылым.1,4-тапсырмаларды орындау. Дескриптор: -грамматикалық тақырыпты меңгереді; -болжалды сан есімдерді ажырата алады; «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалау. Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі. Оқушылар бір-біріне грамматикалық тақырып бойынша сұрақтар қойып,білімін толықтырады. 

Сабақтың ортасы

Мәтінмен жұмыс.Топпен жұмыс. Жаңа сөздерді тапқызу, сөйлем құрату, диалог құру. «Дұрыс-бұрыс» тәсілін қолдану. 5,6,7-тапсырмалар Дескриптор: -мәтіннен қажет ақпарат алады; -диалогті рөлге бөліп оқиды; -болжалдық сан есімді табады; Қалыптастырушы бағалау. Көңіл күй смайликтерімен бағалау. Кері байланыс. «Не қиын, не оңай?» әдісі Оқулық

Сабақтың соңы

Постер құрау әдісі : «Менің армандаған мектебім» Дескриптор: -постер құрау арқылы білімдерін толықтырады; -өзара қатынас орнайды; -көпшілік алдында сөйлей алады; Қалыптастырушы бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды. Кері байланыс. «Бір сөзбен» әдісі. Оқушылар тапсырманы қалай орындағандарын бір сөзбен айтады. Рефлексия. Оқушылар стикерге сабаққа кері байланыс жазады. * Бүгін сабақта не білдім? * Не қиын болды? * Бүгінгі алған білімімді қайда пайдалана А4 парағы,маркер лер, желім

аламын? * Жұпта, топта кіммен жұмыс істеу қызықты болды? * Өзім үшін қандай құнды мәлімет алдым? Үйге тапсырма: «Менің арман мектебім» эссе

Қосымша ақпарат

Рефлексия

Сабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме?

Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді?

Сыныптың ахуалы қандай болды? Себебі неде?

Уақыт тиімді пайдаланды ма?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім? Неліктен?

Қорытынды бағалау:

Касаинова Риза Кожахметовна,

Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі,

Шығыс Қазақстан облысы,

«Степное негізгі мектебі-балабақша кешені» КММ

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста