Сабақ жоспары. Хан тәңірі

Сабақ жоспары. Хан тәңірі

 Пән: Қазақ тілі Т2

Мектеп: №16 Михаил Лермонтов орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Құрманбаева Р.К

Күні: 10.10.2019 ж

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Хан тәңірі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.3.1- тұрмыстық- әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөзддердің мағынасын түсіну. 6.3.6.1-тақырып бойынша үйренген сөздерді қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:

Жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді. Көптеген оқушы:сан есімдерді ажырата біледі. Кейбір оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

Бағалау критерийлері

Қазақстандағы таулар туралы айтады,сипаттайды,сұрақтарға жауап береді.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология: шоқылы, орташа, жота, биіктік,тастақ, нүкте Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Қазақстан таулары. Қай аймақта? Орташа биіктік.

Бастапқы білім Ауыл мен қаланың айырмашылығы туралы айтады,сипаттайды.Мұғалім оқушыынң бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

 Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушылар парталас достарымен қазақша амандасады. · Сәлем достым! амандасады · Қалің қалай? Иықтарынан қағады. · Қалай демалдың? Құлақтарынан тартады. · Мен сені сағындым! Қолдарын жүректеріне қояды · Қош келдің! қолдарын жаяды · Күніміз сәтті болсын! Құшақтайды Қызығушылығын ояту. Оқушыларды жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында Тақта, дүниежүзінің физикалық картасынан әдемі биік тауларды көрсетеді.

Мәтіналды жұмыс: Мұғалім интерактивті тақтадағы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,аудармасын айтады, оқиды,оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады. Сұрақтарға жауап береді.1- тапсырма Тілдік бағдар. Мұғалім оқушыларға сан есімді, реттік сан есімді меңгертеді.Грамматикалық тақырып туралы мағлұмат береді,мысалдар келтіреді Мәтіннен реттік сан есімдердің жасалу жолдарын түсіндіреді. 2- тапсырма

Сабақтың ортасы

Мәтінмен жұмыс: Мәтінмен жұмыс ісьеу негіздерін қалыптастыру үшін оқулықтағы мәтіннің мазмұнын,тілдік ерекшеліктерін талдауға арналған тапсырмаларды орындайды.Оқушылар мәтінді оқиды қою әріппен берілген сөздердің мағынасын анықтайды,жер ,тау атауларына ассоциаграмма құрады,тауларды,олардың биіктігін белгілейді,түсінігін айтады. «Тірек сөздер» стратегиясын мен көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды, үш нұсқаның ішінен қажетті сқзді жазады. Сергіту сәті.

Сабақтың соңы Кері байланыс: « Сұрақ ілмегі» «дісі арқылы тақырып бойынша сұрақтарын қойып,білімдерін толықтырады. Үйге тапсырма: 8- тапсырма беріледі.Үй тапсырмасын орындау шартын түсіндіреді. Қазақстан таулары туралы қызықты деректер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы қабылдау деңгейі жоғары оқушылар жаңа сөздерді қатыстыра отырып, сөйлем құрап айта алады. Жұптық, жеке бағалау. Жұптық, ұжымдық жұмыс кезеңінде бір-біріне құрмет, сыйластық көрсету.

Құрманбаева Р.К

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста