Дәрігер кеңесі

Дәрігер тез ұйықтап қалу үшін не істеу керектігін айтты

  • Дәрігер тез ұйықтап қалу үшін не істеу керектігін айтты

    Дәрігер тез ұйықтап қалу үшін не істеу керектігін айтты

Ұйқыны жақсартуға көмектесетін бірнеше қарапайым әдіс бар. Кеңестердің бірі смартфонға қатысты

Британ денсаулық сақтау қызметінің дәрігері Каран Радж тез ұйықтап, сергек ояну үшін не істеу керектігін айтты. Оның пікірінше, "10-3-2-1" формуласын қолдану қажет.

Бұл әдіс ұйқыға дейін 10 сағат бұрын кофеин қосылған сусындардан бас тартуды қарастырады. Бұл затты ағзадан шығару үшін осынша уақыт қажет, деп жазды Sputnik радиосы. 

Сондай-ақ ұйқыға жатар уақытқа үш сағат қалғанда тоя тамақтанудан бас тарту керек.

"Бұл қыжылды (изжога) болдырмауға және түнде оянып кетпеуге көмектеседі", - деді Радж.

Сонымен қатар дәрігер "тез ұйықтауға" кедергі келтіретіндіктен алкоголь ішпеуге кеңес берді. Ұйықтар алдында екі сағат бұрын жұмысты тоқтатыңыз. Бұл бойды еркін ұстауға мүмкіндік береді", - деп толықтырды маман.

Ұйықтардан бір сағат бұрын телефонды қою керек.  

sputnik.kz




Көрілген: 2741    Пікірлер: 0

сенбі, 07.08.2021, 12:36

Достарыңмен бөліс:





  • СОҢҒЫ ЖАРИЯЛАНЫМДАР:

    Көп ашылған Көп пікір жазылған
    2021
    2008
    2009
    2010
    2011
    2012
    2013
    2014
    2015
    2016
    2017
    2018
    2019
    2020
    2021
    қараша
    қаңтар
    ақпан
    наурыз
    сәуір
    мамыр
    маусым
    шілде
    тамыз
    қыркүйек
    қазан
    қараша
    желтоқсан

    Алаш Айнасы мұрағаты

    Дс Сс Ср Бс Жм Сн Жс
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30